{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 03 Oct 2019

今個休賽期,小前鋒Jimmy Butler離開76人轉投熱火,成為南海灘嘅新核心。相信對Butler有一定認知嘅朋友都知道,呢位球員嘅爭勝心極強,並非常投入於訓練,而呢一點一眾熱火球員及球迷已經可以見證了。

湖人傳奇Kobe Bryant曾經有住努力不懈、不屈不撓嘅精神,更曾有傳佢經常於早上4時就已經起床訓練,所以才有一句「你見過凌晨四點的洛杉磯嗎?」如今Butler繼承了Kobe嘅精神,據報佢甚至被Kobe更早起床訓練!

日前,有傳Butler本來第二天早上10時才進行的球隊訓練,佢竟然凌晨3時半就已經來到球場,咁係足足早左6個半鐘頭黎到球場的!

不過對於Butler黎講,早上6個半鐘睇黎只係等閒事,因為佢回應指:「當你正在睡夢中嘅時候,我只是做多少少額外訓練。我就是喜歡這樣。」

其後Butler理所當然的參與了熱火的訓練,然後佢覺得是次訓練訓練很好,覺得很多球員都具備領導力,又肯多對話,呢一切都令佢融入球隊變得更容易。

今年夏天,Butler與熱火簽下一份4年1.42億美元嘅頂薪合同,預計未來數年佢都會係球隊嘅絕對核心,唔知其強烈嘅爭勝心又可以帶領熱火打至怎樣的高度呢?

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024