{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 21 Feb 2020
【PG-13級】美國黑人女Rapper出圖唔帶口罩《花木蘭》被指有心種族歧視?

花木蘭唔帶口罩係唔係種族歧視?早前就有一位美國黑人女Rapper (Kash Dol)好簡單出左張圖係自己IG,內圖係一班迪士尼公主帶哂口罩唯獨有「花木蘭」無帶口罩,相一出就被好多人投訴話種族歧視。佢IG仲有一句“抱歉花木蘭,但誰知道呢?”,大家來評下理,種族歧視咩野??唔通話公主們「杯葛花木蘭」,相信呢張相都要同迪士尼真人電影《花木蘭》一樣,都要列為PG-13級家長陪同觀看。實情係外國係病左的人先會帶口罩,無病個D係唔帶,又其實咩其他國家的人先會去投訴花木蘭唔帶口罩?

轉移少少講下電影《花木蘭》真人版3月就上映,不過就係美國被列入PG-13級,係迪士尼電影中的首數,當然我知香港人對花木蘭不冷不熱,就算列入三級都無咩人理會,不過如有真正三級花木蘭肯定「紅」!PG-13級影響美國票房都肯定有少少,畢竟迪士尼玩開合家歡影片。加上大陸都唔知幾時先可以上映,真係人算不如天算。講返Kash Doll的花木蘭種族歧視事件,係外國種族歧視屬於嚴重指控。

雖然Kash Dol當時係自己的IG有寫:“(現在)機場就係咁樣。”但好多人睇就覺得佢指華人身上帶有病毒,而且都唔帶口罩。IG一出就有一大批人如網軍般湧入大鬧佢種族歧視。受到大量負評佢馬上刪除貼文,不過截圖一早已經傳開。仲要比網民串佢身為有色人種(美國黑人)本應最了解種族歧視的痛苦,居然帶頭欺凌。公道一點,其實我就覺得幅圖都無咩問題姐。

世界左膠大愛的人多的是,加上其他國家的人一呼百應,真係要好小心所有個人言論,玻璃心同玻璃肺週圍都係,保重!



為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024