{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 24 Feb 2020
【報應黑警衛?】Netflix最震撼紀錄片《魔衛歸隱》審訊二戰集中營劊子手

放假除左出走郊外排隊登高污染大自然外,最健康的活動還是在家煲劇,家中Netflix除左劇集外旗下某些的紀錄片都相當高質素,近日想推薦一部不太新也不算舊的紀錄片,故事圍繞一場真實的歷史疑案,一個美國移民臨老被指係二戰時期涉嫌屠殺百萬人的納粹戰犯,結果由60歲審訊搞足30年,人在做天在看,脫下軍裝是個好爸爸,返教會好脾氣,是模範移民,誰想到當年披上軍裝嚴正執法,做緊的是戰犯的惡行,而歷史偏偏絕不原諒,遲早要返案,讓歷史推動就唔單止成立調查委員會,調查濫權情況,而係要追究屠營責任,就算遠走高飛隱姓埋名,都要控訴到底,以為自己只是打份工搵食姐? 別人眼中永遠是恐怖伊凡殺人如麻,呢套紀錄片 The Devil Next Door,就係紀錄懷疑當年暗黑警衛恐怖伊凡歷史和真相,絕不會遺忘,就算避開監獄同懲罰,都逃唔過被無數人鞭屍和咒罵,總有一日歷史會叫人贏一餐飯倒賠三萬污名。好惡毒?你指之前做的定之後受的?反正想睇Netflix呢套堅好睇!

呢部由Netflix出品的紀錄片《魔衛歸隱》The Devil Next Door,真心比想像中好睇,故事燒腦,反轉再反轉,現實的發展比電影離奇,於是歷史的審判比一般劇本精彩得多,《魔衛歸隱》,講述美國克里夫蘭退休汽車工人德米揚尤克,於1980年代被指控是人稱「恐怖伊萬」的納粹集中營守衛,以及在以色列受審的經過。德米揚尤克一直否認自己是「恐怖伊萬」,聲稱自己是被囚在德國及波蘭的烏克蘭戰犯,戰後移居美國。以色列法院1988年裁定德米揚尤克反人類罪成,判處絞刑,不過以色列最高法院又係1993年裁定「恐怖伊萬」可能另有其人,撤銷德米揚尤克的定罪。然後德國於2009年又再次起訴德米揚尤克,2011年裁定他在索比堡集中營謀殺2.8萬人罪成,最後疑犯在保釋上訴期間於2012年去世,終年91歲。

案情其實又唔係話點複雜,但由於特別的時代背景加上好多人無法理解的詞語「政治」元素,導致這場審判先後輾轉了四個國家,持續了三十多年。成為拖得最耐的一場二戰罪行審訊。案件背後的真相撲朔迷離,情節更是一路反轉再反轉,想當燒腦提神。但我建議大家自己追睇,全個故事大約比一套電影長,分五集,每集45分鐘,好多人一開始就一口氣追哂,唔係你想像中的沉睡式紀錄片。

恐怖伊凡就係故事案件的代名,伊凡係一個「花名」,取材自沙俄暴君伊凡四世,呢個歷史上暴君一次又一次進行種族大清洗,佢個名就代表殺戮。呢位二戰的恐怖伊凡被指控為納粹劊子手,如其人屬實,無「點錯相」,則這位罪犯係人類歷史上最殘暴的惡魔之一。係二戰期間最臭名昭著的劊子手,曾經在納粹的特雷布林卡集中營擔任毒氣室操作員。這個集中營係二戰期間,殘殺左近百萬猶太人,其中至少28000名猶太人死在恐怖伊凡手上。據記載佢不僅以折磨、殺害猶太人取樂,甚至會用刀切下猶太女人的乳房,將其折磨虐殺至死。雖然已經過去幾十年,但對好多經歷過的倖存者來說,“伊凡雷帝”至今是他們內心的巨大噩夢。故事就係長達30年紀錄呢位被稱為是恐怖伊凡的美國烏克蘭裔新移民的後半生。 

呢單世紀大審訊就留返比大家自己上Netflix睇,真心推薦,人在做天在看,記住善惡到頭終有報, 若然未報只係時辰未到。



紀錄片就曾引發小風波因為波蘭政府話當時佢地被德國入侵左,紀錄片中的波蘭地圖是錯誤!

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024