{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 18 Mar 2020
【Hey Siri】蘋果系四代目耳機 《Powerbeats》正式推出

作為蘋果用家耳機一向首選同廠的 Beats by Dr. Dre ,貪其同蘋果手機同用Apple 的 H1 無線晶片可以即時「Hey Siri」,所以其實無論Beats點出新款耳機的銷量都唔會差。遇上疫情就直頭直接上架發佈會都可以唔駛點搞。 來到第四代目名稱唔可以44聲,就簡單叫Powerbeats,新設計較為小巧由聲稱更符合人體工程學的耳掛方式配置。值得留意返Beats已由去年開始音質上進化成調較平衡的聲音,一洗早年超低音得個Bass的污名,Apple公司學懂聲音平衡的美學開始愈來愈值得重視,用開蘋果產品的朋友非常值得關注入手。

今次全新的Powerbeats實際上同之前的 Powerbeats Pro非常接近,相較上代增強25%電池壽命,可以用足15小時。內裡採用左新 Airpods 及 Airpods Pro 的 H1 晶片,穩定性能無容置疑,可以同 iPhone 或 iPad 等進行快速配對,直接係iPhone 控制中心睇到耳機剩餘電量,亦可以使用 share audio 功能。加上IXP4 防水級別、5分鐘快速充電以及超方便「Hey Siri」的輔助功能,蘋果的用家其實唔駛點介紹,反正 HK$1,199的定價係功能同使用體驗來畀分都屬「超值」。


我過去曾諗過蘋果出新款我買返舊款功能上差小小咪超值?對不起,呢個想法經過多年蘋果體驗同驗証大家都知係唔work的,所以改潮換代的野係一路前行,好彩其實Beats的價錢向來平實,個人認為蘋果要推出更高級的蘋果自家品牌耳機,一定會推高價格,而呢樣野即將出現,想平用,買返Beats啦!講音質,對不起我作為音響發燒友從來都唔認同beats的聲音取向,不過我試過上一代無線個隻 Powerbeats Pro,不得不承認,佢地真係識「玩」左,成個調音中性左好多,起碼中高音是清晰通透左好多,身邊朋友開始一一入手,我仲觀望緊蘋果自家品牌的耳機,但Powerbeats係開始可以推薦的功能強大耳機。



首波推出將包括黑,紅,白三色,係呢!蘋果旗下出品跟機用 Lightning 插頭應該唔駛講都肯定知道吧?Powerbeats 將於 3 月 19 日在港發售,明日可以衝去買,不過提提你記得帶返個口罩先衝出去!



為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024