{ SKIP }

POSTED ON 25 Mar 2020
【科技元氣彈!】NVIDIA號召電腦用家貢獻GPU效能集氣對抗武漢肺炎

集氣一齊對抗敵人,細個有無睇過龍珠「元氣彈」的概念,即係將大家的能量一齊貢獻比悟空集氣出絕招元氣彈。隨住武漢肺炎疫情嚴峻,電腦公司NVIDIAGeForce早前就支援一個實驗室超級電腦計劃,號召全球網民借借大家電腦閒置的 GPU 運算力集氣支援Folding@home ~一個美國加州史丹佛大學研究專題,將龐大且複雜的蛋白質摺疊過程運算分散畀世界各地的個人電腦,通過運算有助於研究各種癌症、阿茲海默症、柏金遜症等疾病,當然而家重點破解敵人係武漢肺炎。

只要你有意支援,無論你用緊電腦係咩野廢機硬體規格如何都有機會可以幫助到研究。只需要下載一個簡單的程式,即可下載需要分析的少量數據,運用閒置電腦運算力,協助運算並將結果回傳返去史丹佛大學。支援以AI電腦解開龐大且複雜的蛋白質摺疊過程運算。

https://foldingathome.org/start-folding/ (齊齊加入電腦元氣彈支援運算!)

Folding@home 計畫總監 Greg Bowman 上週未於 Twitter 宣布,來自全球電腦用戶貢獻的運算能力已超過 470 PetaFLOPs(Peta 是 Tera 的 1000 倍)。Greg Bowman 表示, 470 PetaFLOPs 已經比當今世界最強超級電腦「Summit」(架設於美國 ORNL 橡樹嶺國家實驗室)尖峰性能的 2 倍仲要多。若從連續性能的觀點來看,Folding@home 累積的運算成果已超過現有 7 部超級電腦的總和。元氣彈數據上真係好有實力。

 

 

作為電腦「白痴」我未必聽得明佢搞咩野,但至少我知道只要我肯分少少運算力比呢個Folding@home 就感覺有份研究對抗武漢肺炎及各種疾病,又唔駛比錢。悟空地球就靠你,同我出招打敗武漢肺炎,全球需要一個REBOOT。

因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024