{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Jun 2020

《Alien (異形) 》系列自2017年由Ridley Scott執導嘅前傅第二部《Alien: Covenant (異形:聖約) 》口碑好壞參半之後,一直以黎都再無新消息。但近日就先後傳出前傳第三集,及正傳第五集都會有新動作。

Ridley Scott

圖片:《Alien: Covenant》on IMDB

先講由Ridley Scott執導的前傳系列。六月初Ridley Scott接受《LA Time》訪問時指,佢認為系列仲有好多發揮空間,但必須要先「再進化」,「當我製作第一部 (Alien 1) 時就一直在想,為甚麼有人會製造出這樣的生物?牠又為甚麼會和牠的蛋,在一艘我一直覺得是戰船的東西之中航行?這艘船與這些蛋的目的是甚麼?是誰?為甚麼?我想下一步就是為了甚麼目的。」表現出佢對製作前傳第三集亦有想法。

2012年Ridley Scott開拍《Alien》前傳系列,先後推出《Prometheus》及《Alien:Covenant》兩部作品,解構異形嘅起源故事。而《Prometheus》上映時,Ridley就曾經指作為前傳,《Prometheus》與《Alien 1》之間仲差兩部戲嘅劇情,換言之《Alien:Covenant》之後理應仲有一部,但由於前兩者上映後,眾多《Alien》Fans認為比起提供答案,兩部前傳創造出更多關於異形嘅問題,簡單黎講就即係嫌Ridley Scott挖坑又唔填,結果反應未如理想,預計中嘅前傳第三集一直無影無縱。

圖片:Brandywine Productions (via syfy.com)

另一邊廂,《Alien》系列由1979年Ridley Scott執導的第一部作品開始,正傳先後經歷James Cameron、David Fincher之手、再到法國導演Jean-Pierre Jeunet於1997年推出第四集為止,主要劇情就係由Sigourney Weaver飾演嘅Ellen Ripley與異形對抗嘅故事。而近日Sigourney Weaver接受《Empire》訪問時指,大約一年半前,曾參與《Alien》系列所有電影嘅製作人Walter Hill曾經拎住一份50頁嘅《Alien 5》劇本與佢接觸。但Sigourney Weaver回歸意願就唔算大,「我不知道。Ridley已經往另一個方向走,或者Ripley已經完成她的工作,她值得休息。」

日前Walter Hill亦透過工作室回答《Syfy Wire》的提問,指Walter與David Giller——曾親自負責《Alien 1》及《Alien 3》劇本的另一名系列製作人,已經於今年3月寫好咗《Alien 5》嘅劇本,仲公開咗一張劇本封面圖。而且佢哋似乎相當希望Sigourney可以回歸,「Sigourney由一開始就對自己完成這個想法的能力太謙虛,亦即是說一個會嚇到你約會對象甩褲的故事、腳踢新異形,以及對《Alien》宇宙及Ellen Ripley這個角色的命運進行冥想。」

Sigourney Weave

圖片:《Alien 2》 on IMDB

換言之,《Alien》前傳、正傳嘅製作方似乎都有意拍攝續集,雖然目前都係得個講字,但都算係保持希望呀?

資料來源:LA Times, Syfy Wire, Empire, IMDB

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024