{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 31 Jul 2020
【延期得唔得?】美國總統特朗普都話疫情影響想試下推遲大選

特朗普曾經講過習近平主席係佢的最好朋友,以前可能只是一笑置之,可如今我卻信了,特朗普係Twitter提出因應疫情話想延遲大選,可惜中國和美國並唔一樣,係中國只要政府認為疫情嚴峻影響人民人活,就可以透過中國民主機制人大通過延遲選舉,香港的立法會選舉正正因為疫情被推遲一年,不過美國憲法就規定只有國會參眾兩院有權更改大選日期,總統無權推遲,「侵侵」的呼喚應該都無法成就,唔知餘下時間特朗普仲可以做咩野大事出來自救選情呢?


其實最讓特朗普介意的唔係選舉時疫情,反而係因為疫情多左郵寄投票的出現,佢認為郵寄投票有利選舉舞弊,有可能造成不公。所以佢之後又再強調自己唔係真係想要延遲大選,而係要提出關注強調自己所指的是反對全民郵寄投票。所以想推遲大選,直至人民可正確且安全地投票為止。不過「浸浸」意見一出就即時受到全國上下質疑。民主黨就反指大部分人只是提倡郵寄投票作為輔助,並無倡議取代親身投票。



正常的美國總統大選將會係11月3日舉行。根據美國憲法,假如真係要更改總統大選投票日期,係好大件事必須要改動聯邦法律,需先經國會通過。國會又有參眾兩院,而且分別由共和黨和民主黨控制,所以要兩黨能先達成共識至有機會。而即使過三關投票日改變後,特朗普的任期亦會按憲法規定在明年1月20日結束。根據多份美國民調,特朗普支持度都落後於民主黨參選人拜登,形勢可謂十分不妙。


民主黨拜登以不變應萬變,好多中國人期待拜登上台會改變中美緊張的關系,讓中美回歸正常化的交往,但民主黨現時策略係事事同共和黨聯合,有意令人覺得對中國強硬係兩黨共識,試圖吸納鷹派的選票,至於拜登係咪真係會繼續對中國強硬就只有歷史可以判斷,當然第一關係要贏出大選,全世界包含中國政府都非常關注呢場美國大選,可能係世界局勢的唯一轉機。


由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024