{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 02 Sep 2020
【破格設計】日本Marantz設計出新世代 MODEL 30系列平民音響

日本音響素來風格如一,甚少變局,除了Marantz,好多人最初睇唔出「馬仔」係日本品牌,因為佢最具歐美風格,最新Marantz甚為破格,一睇就知道是新時代定位,破除日式工業電器風,單外觀就甚為吸引,這是全新Marantz -MODEL 30合併機和 SACD 30N網絡串流SACD機,似唔似70年的老品牌?


據稱Marantz用左三年時間開發全新型號,將品牌重新定位,為未來的高級音響新世代做好準備。不過依然不變係始創人Saul Marantz的創立使命-音樂至上。此外Marantz好清楚自己定位,從來唔行 Hi-End 路線,係入門人人都買得起的品牌,發燒友唔需要投入大量金錢,就可以得到出色音質,係品牌的宗旨!唯一堅持在於聲音方面,Marantz 堅持聲底溫暖、音場廣闊、結像與定位出色。暖聲是為了耐聽,令人聲變得迷人、性感,不會令人聽上一段短時間就感到疲憊。馬仔嘗試從Time domain 方面下功夫令音場、結像、定位同樣出色,透過調聲將各個頻段速度一致,去達至出色耐聽效果。」所以支持馬蘭士就係支持平價好聲音,不妄求 Hi-End ,不攀附高貴,是民間極品。

全新MODEL 30和SACD 30N係Marantz新世代繼承者,承先啟后的產品。MODEL 30合併機使用全模擬設計具有完全離散的兩級結構,並為前置放大器和功率放大器提供了獨立的電源。前置部份將一個超大型環形變壓牛固定係一個雙屏蔽鋼製外殼內,減輕可能在外圍電路中產生噪聲的漏磁通。功率放大器的電源瞬間向開關模式擴音機提供高電流,這是由於其負載獨立性而選擇的。Marantz使用最短線路設計提供最乾淨的電源再現最佳細節。特別同破格的係馬蘭士新世代選用D類Hypex NC500放大模組,輸出係8歐姆下的額定功率為100w RMS。D類係今時今日已經同最初的舊時代理解有截然唔同突破,聲音相信要實試才能感受。這好比當年從純A類過渡到AB類,然後老一輩人們依認為A類的擴音機才是最好的,無法接受新型放大方式。


MODEL 30除咗一般輸入之外仲有一個唱頭放大器,特別設有Marantz Musical Premium Phono EQ電路和Marantz HDAM(超動態放大器模塊)技術。可與MM和MC唱頭一齊使用。據說失真是通過在唱頭階段通過兩級放大來減少。Marantz HDAM在輸入級與JFET(結型場效應晶體管)結合在一起,可提供高輸入阻抗。總之如果你有黑膠唱盤,MODEL 30已為你作最經歷準備。


如果你無黑膠,玩數碼當然要用最新SACD 30N SACD播放機,使用Marantz自家獨有SACDM-3L轉盤機制,SACDM-3L轉盤專門設計播放SACD以及CD實現最佳性能。此外,SACD 30n仲增加串流媒體,USB-DAC解碼和內置前級放大,因此提供了完整的數碼機功。串流媒體係通過HEOS平台實現,可以高達24bit分辨率,無論DSD 2.8MHz和DSD 5.6MHz以致傳輸ALAC(Apple無損)甚至MP3檔,均以高達24位分辨率的速度從44.1kHz到192kHz傳輸免各類新舊式音樂檔案。HEOS內置仲添加了啟用語音的技術,包括Amazon Alexa,Google Assistant和Apple Siri,可實現對播放的完全語音操控。


SACD 30n依靠Marantz獨有的Marantz Musical Mastering進行數碼模擬轉換,PCM輸入以11.2MHz的頻率上變頻至DSD,同時使用兩個系統時鐘來確保輸入信號的準確變頻,無論是來自光碟定數碼輸入,範圍從44.1kHz到384kHz。特有的數碼轉換後輸出級饋入Marantz HDAM放大。SACD 30n仲有內置Marantz HDAM-SA2電路耳機放大模組,前級的增益可以通過低,中和高進行調節,甚至可以與阻抗最高的耳機配對。


作為平民級嘅音響Marantz MODEL 30合併機和SACD 30n網絡串流SACD播放機每部售價都係2700英鎊(即約三萬港幣),2020年9月上旬上市。唔食一頭半個月都買得起,起碼唔係天價。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024