{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 02 Sep 2020
【好政治化】網上聯署係黑豹Chadwick Boseman家鄉立紀念碑雕像? 

各位影迷心目中永恆的黑豹Chadwick Boseman逝世,消息震蕩全球,係美國有大量的影迷參與網上簽名聯署,要求係佢家鄉(State of South Carolina南卡州)的Anderson設立纪念碑雕像,不過同時又好像滲入政治陰謀,因為簽名內容係要求Anderson當地的美國聯邦紀念碑雕像被移除由Chadwick Boseman雕像取而代之。目前係當地拆除聯邦紀念碑係違法,而係早前黑人喬治·佛洛伊德死後,民主黨支持者紛紛要求要推倒聯邦紀念碑雕像,為Chadwick Boseman立纪念碑雕像大家支持嗎?但單野又好似有點「政治化」,所以網上簽名前要睇清楚咩野玩法!


Marvel飾演黑豹演員Chadwick Boseman 奮勇抵抗癌症加上敬業樂業精神感動好多人,全球大多數人深切悼念,一個為佢係家鄉立像的簽名運動已係網上發起,愈來愈多人簽署支持。如前所述,簽名的內容除咗表揚Chadwick Boseman成就同貢獻,另一個主要點就係要拆除聯邦紀念碑雕像。全美國有大約1500個邦聯象徵,其中包括700座紀念碑和雕像。聯邦紀念碑大多數係1890年到1940年期間建成的,基本上都是在南方城鎮白人社區建立。已成為美國歷史的一部份,不過拆除聯邦紀念碑活動喺美國當地受到爭議。


其實拆唔拆聯系紀念碑完全係美國內政, 美國有行之有效的制度,自然會就此事自行解決,作為外人都係唔好說三道四,要保持和平理性,即使一小撮人認為理所當然挑戰底線,千祈唔好畀人覺得別有用心想係美國搞顏色革命,只會對自身無益,係搬起石頭砸自己的腳的舉動,諸位小心。


不過我堅支持為 Chadwick Boseman建紀念碑雕像,我認為小孩子才做選擇,應該Both一齊集齊。將Chadwick Boseman紀念碑雕像建設係聯邦紀念碑附近,等大眾有得選擇,去完Chadwick Boseman雕像紀念碑紀念完可以行過隔離參觀下美國歷史,皆大歡喜!最緊要先問准佢家人的意願。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024