{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Sep 2020

潮流興Staycation,再加上餐廳都係開到9點,所以有啲咩生日Party、朋友聚會、情侶二人世界都變哂酒店「Staycation」,咁去得酒店通常都會過夜,過得夜就緊係要帶啲個人用品、替換衣物,問題係各位平時慣咗兩手揈揈嘅男士,拿起手又真係未必有個啱用嘅袋。咁就可以睇下以下呢兩個品牌嘅新品啦。

Noah
Asher

圖片:Hellolulu

鍾意著得較為休閒嘅男士,可以睇下Hellolulu新出嘅Asher同Noah背包,以防潑水布料搭配可調式肩帶,再加UTX Duraflex扣,線條簡單Casual。主要有分黑、灰及適合近年流行Earth Tone嘅橄欖綠。Asher及Noah最大分別就係大細,前者嘅軟墊隔層放到16吋MacBook Pro、後者就放到13吋MacBook Pro。無論係行山、露營定係Staycation都啱用。

圖片:Victorinox

如果你想要型啲、又或者返工都可以用嘅呢,就可以睇下Victorinox嘅Altmont。其中Altmont係一個「真背囊」,同樣設有帶墊嘅電腦專用隔層,第二層亦有配件袋用黎放電話、電池等,仲有專放筆同卡片嘅間格,擺到明就係公幹用。至於外層就係抗水耐磨嘅PU層聚酯纖維物料,背部及肩帶就有厚墊以確保舒適度。秋季同樣推出嘅深綠色。

談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024