{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 10 Sep 2020
【十月鉅獻】成龍《急先鋒》推遲大半年的賀歲片重裝香港上陣

動作巨星成龍再加上導演唐季禮《急先鋒》,你敢上我當然敢介紹。有趣嘅係呢個組合讓人感覺非常懷舊但其實成龍電影年年都繼續有出品,只係唔知點解香港人感覺好陌生像久違左三世一樣!成龍電影當然就係好多新生代中國演員加上環遊世界壯闊外景配合刺激緊張的視覺震撼,套戲由三個構成倫敦-驚天綁架,非洲-激流搏鬥,杜拜-生死營救,打造(我相信呢個詞好合適)出「成龍」式解救人質驚天陰謀《急先鋒》。其實我想睇成龍繼續拍警察故事,不如試試用我條橋,新警察故事之醉拳交通警,一定要去美國拍,因為違法隊酒醉拳打白人應該是美國警察先會咁無紀律,成龍大哥拍我撐!

成龍一把年紀都繼續上山下海,係大銀幕玩盡各種高難度特技場面!實在敬業樂業,佢同導演唐季禮都算合作無間,二人已經第九度攜手拍攝動作娛樂鉅製電影。今次套戲依然係「打遍全球」橫跨倫敦、非洲、杜拜等多地取景拍攝,配合提拔新世代新星,有內地爆紅網劇《全職高手》時尚男神楊洋、《跳舞吧!大象》型格笑匠艾倫、《功夫瑜伽》火辣瑜伽美女母其彌雅、清新女神徐若晗、台灣實力男星樓學賢及新生代男團舞王朱正廷等人氣紅星傾力參演。大家唔熟?唔緊要,一套好的成龍電影係由頭緊張到尾絕無冷場,仲被評為有中國復仇者聯盟Feel,絕不簡單。上面的紅星搶眼得來自然融入瘋狂動作當中,仲有名車靚景、動物科幻空中航母火力強勁天人合一,讓你體會最精彩刺激的視聽震撼!


《急先鋒》的劇情設定係中國商人秦國立(樓學賢 飾)係倫敦慘遭不明人士綁架,秦的女兒Fareeda(徐若晗 飾)亦受牽連,被人追殺。於是成龍的國際保安團隊「急先鋒」及時出手救援,自然是成龍帶隊的精銳部隊展開連場驚險營救,背後當然係另一場驚天陰謀!


《急先鋒》將會係十月份係香港上映,到時如果大家想回到當年情,全家合家歡入戲院睇返場「成龍」電影開開心心當過年,就唔好錯過。疫情過後回到過去的懷舊感覺係好難得的快樂體驗,真的!你要試一下,我不能說句這是成龍電影就怎麼怎麼,不然觀眾出來罵我,根本沒有這樣電影體驗,我要試看一下,真的覺得好精采刺激,我想大家知道我看完是這樣子,你們看完也是這樣子!

繼三集《侏羅紀公園》以及Chris Pratt主演嘅三集《侏羅紀世界》後,環球近日打算開拍《侏羅紀》系列嘅第七集(暫稱《侏7》),傳閒仲搵黎Scarlett Johansson做主角。不過據荷里活爆料人Daniel Richtman指,雖然開拍 ...
hobby
【影視】《侏羅紀7》男主角無人出演 雷神、美隊、Lex Luthor都婉拒
16 Apr 2024
故事背景將設定在原劇之後,講述一班全新超能力者覺醒嘅過程。
hobby
【影視】經典美劇《Heroes》有望重啟!主創Tim Kring回歸執筆劇本
15 Apr 2024