{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 Oct 2020
【逆流寶島】日本高校生爆留學熱潮吹起一股台灣風

過去台灣一直崇尚日本東京熱,留學日本係趨勢,但估唔到近年居然逆轉勝,大量日本高中男女吹起台灣熱,十年間日本高中生去台灣留學竟然增加五倍,主因原來因為台灣生活同學費都相當低價錢平又可以學習中英文畢業競爭力強大,留學台灣成為日本畢業男女的熱門新選擇,聽到呢個情況大家係咪好想即刻重披校服回到校園和日本學弟學妹做同窗呢?唔知台灣收唔收成人學生呢?


日本去台灣讀書的人數逐年上升,尤其係沖繩嘅日本人,非常熱衷留學台灣,去年係台灣讀書的日本留學生過萬,係日本好多高中,都開始開辦中文課堂,學中文歌,不過唔好以為佢地係好喜歡中國想賺人民幣,實際上佢地係為去台灣讀書作準備。因為對比起海外升學,去台灣學費同生活費甚至比日本本國仲要平,只需要日本的3份一學費,成績好仲有獎學金補助。加上台灣大學中英文並用,日本學生可以四年間中英文同時精進修煉,為日後工作和返回日本競爭力大大加強。台灣大學同不同高科技產業的合作和實習機會又夠多,對日本留學生而言,非常吸引。


當民進黨政府同北京關系愈來愈差,台灣愈來愈閉關時,估唔到對日本人的吸引力卻愈來愈大,當然作為一個香港人,台日的互動同我地直接的關系就不大,只是間接地原來忠於自我,默默做好自己就已經可以自然吸引到外國人,自然地達致大學的真國際化。講咁多其實都只因為好想參加台灣的台日大O CAMP!實不相瞞 

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024