{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Nov 2020

荷里活近年鍾意翻拍、重啟都唔係啲咩新鮮事,而呢啲翻拍、重啟作唔好睇就更加唔係新鮮事,不過大部份原作導演最多都係扮睇唔到,甚至有唔少人會出黎幫手宣傳,好少可會直接開口鬧。但近日有指Disney+打算將經典嘅《Home Alone (寶貝智多星)》系列重啟,就惹黎原作頭兩部電影嘅導演Chris Columbus直線抽擊。

Chris Columbus與Macaulay Culkin

早於8月時,Disney就表示會重啟多個合家歡電影系列,放於Disney+上播放,其中就有《Home Alone》。而Chris Columbus近日因為要宣傳Netflix新戲《聖誕急救隊2 (The Christmas Chronicles 2)》而接受《Insider》訪問,當中就被問到對於Disney重啟《Home Alone》嘅睇法,而佢就非常直接咁話:「冇人就呢件事聯絡過我,而我覺得佢哋根本就係浪費時間!做咩啫究竟?我深信好似《Home Alone》呢啲壽命咁長嘅電影係唔可以重製,你唔會可以再做多次奇蹟出黎,根本就唔會Work,咁你做黎做咩啫?」

「咁就好似畫一部跟足Disney動畫嘅戲——即係啲真人版呀。究竟整黎有咩謂?有人做過啦,你諗啲新嘢黎做啦!就算最出黎仆到直你都算係整咗啲原創出黎呀!」

不過無論如何,重製版《Home Alone》已經於製作當中,將會由《Party無限耆 (Dirty Grandpa)》嘅英國導演Dan Mazer執導。據說劇情亦會有所修改,將會講述一個小朋友從一對夫婦手上偷咗某啲嘢後,夫婦們試圖從小朋友手上搶回該物件。

資料來源:Collider
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024