{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Nov 2020

雖然香港未有上映日期,但2014年3D動畫電影《STAND BY ME 哆啦A夢》嘅續集《STAND BY ME 哆啦A夢 2》已經於日本上映,當然相應嘅宣傳亦都已經見街,但其中一個本身好冧嘅報紙廣告,就因為一個署名而惹起爭議。

圖片:読売新聞社広告局

《STAND BY ME 哆啦A夢 2》係講大雄同靜香結婚嘅故事,而呢個一式兩份嘅報紙廣告,其實就係大雄及靜香對於結婚嘅心聲,咁大雄都係話成績差、唔大隻、覺得自配唔上靜香仲叫佢搵過第二個結婚 (容許我吐糟一下:冇_用!);而靜香就好溫柔咁話雖然你成績差、唔大隻但就係夠善良。如果你將份報紙背光睇嘅話,鄒可以見到佢兩個手拖手,哆啦A夢喺側邊守望嘅場景。

不過以上都唔係惹起爭議嘅原因。真正嘅原因係在於兩篇文嘅署名:大雄嗰篇呢,就咁寫「大雄 (のび太)」,而靜香嗰個呢,署名就冠咗夫姓,係「野比靜香 (野比しずか)」——你搵到個爭議點冇?

「靜香為大雄著想,但大雄就淨係顧住自己,睇黎靜香都係要照顧大雄一世,令人覺得非常悲哀。就好似睇緊活祭品一樣。」

卻說日本法例本身就要已婚夫婦要用同一個姓,通常黎講就會係女方改用男方嘅姓氏,但近年民間就一直有聲音,希望可以修改法例,令女方喺結婚後都可以保持原有姓氏,亦已經有政府部門容許已婚女性員工於執行公務時用返舊姓——簡單啲黎講背後就係性別平等嘅問題。但大雄及靜香署名上嘅差別待遇,就令到支持「夫婦別姓」嘅日本網民非常反感。亦有人認為大雄太廢,靜香嫁咗去之後就要照顧大雄一世,覺得非常淒涼。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024