{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 Jan 2021
【最受期待】美國強生公司一針過新疫苗下週公佈有效數據引關注

COVID-19疫苗係本年度一等一大事,現今已有的疫苗大多數使用實驗室測試數據估計疫苗對抗 COVID-19 變種病毒株的效果,而美國強生公司(Johnson & Johnson)下星期將公佈備受關注的 COVID-19 美國強生疫苗效力數據,因為強生已經透過人體試驗進行實際測試,結果將更可靠,更重要強生疫苗只需一劑,即打一次就足夠保護,係世界經濟復蘇最受期待的希望。


Johnson & Johnson貴為美國醫療生產商的龍頭之一,預計將會係下星期初公佈備受關注的 COVID-19 疫苗效力數據。早前強生同好多國家簽署左疫苗供應協議,對此強生承諾,將按協議履行供應目標,保證提供有效且足夠劑量的疫苗。據知強生的疫苗第三期臨床試驗地點包括南非及巴西,當地均出現傳染力更強的變種病毒,強生正針對新變種病毒進行臨床試驗分析,可以直接評估疫苗是否具保護效果。


強生研發的 COVID-19 疫苗受關注,重要原因係只要接種一劑即可,大大減少醫療體系的工作負擔。相較之下,輝瑞(Pfizer)同Modern 的 COVID-19 疫苗都需要注射二劑,而且必須施打首針疫苗的 3~4 週後追加第二針疫苗。如果你都想打強生疫苗,對唔住暫時未有希望,因為港府訂購的四種疫苗中暫時未有強生。最後「黑貓白貓捉到老鼠就係好貓, 一針兩針打完免疫就係好針。」



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024