{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 23 Feb 2021
【真電競車】日本Lexus全新車款「Gamers’ IS」不折不扣流動電競樂園

買部超級電腦加模擬駕駛艙玩賽車大家見過,買部超級跑車入面裝電腦打機又見過未?日本車廠凌志Lexus就推出全新車款「Gamers’ IS」伙同Twitch 電競社群設計全車以電競遊戲作為主軸,你大可以請個司機開車自己座係副駕駛座專業打機!

 

呢架真車以一部Lexus IS 350F Sport為基礎改裝,行得走得仲打得機,全套強勁電競設備放哂上車,主機大大部放係車尾箱,然後最主要的作戰區域位於副駕駛座,所以車還是要開行,一路行一路打機,除左專業電競魂仲要長途車唔怕暈!



全車真係好玩得,我指電競部份包括一部配備 AMD 處理器與 MSI 的 GeForce GPU 的電腦,一個自帶觸覺回饋設定的座椅,一個曲面螢幕、可伸縮收納的鍵盤與滑鼠...如果你想用手制車上都有一隻全3D 列印的遊戲控制器。當然,全車仲有非常電競感閃到你暈的超級客製化 RGB 燈飾,由車頂到座椅一應俱齊。老老實實,係呢部車作戰的電競選手有太空人的體格完全唔怕頭暈,肯定係電競高手中的高手。


 



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024