{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 Feb 2021
【輪胎能】米芝蓮撚手節能輪胎電動車專用續航行多 60 公里(Pilot Sport EV)

法國輪胎大廠米芝蓮推出全新電動車專用輪胎,聲稱換左佢可令電動車加強續航力60 公里,汽車輪胎原來除左性能同舒適兩種能力之外,仲可以換左輪胎增加續航力,好彩大中華市場一早已經知道「想節能,輪胎能」呢個真理,無比佢嚇親。據講中國製造的 Model Y 將會是係第一款搭載呢種新輪胎的車型。


米芝蓮Pilot Sport 系列輪胎一早就已經係輪胎界大名鼎鼎,最新的EV新系列利用米芝蓮係電動方程式賽車Formula E所得的電動車性能胎經驗主力減低摩擦力,提高抓地力同性能。官方宣稱,佢地收集 6 個賽季的數據整合研究,發展出一種新的技術,稱為 ElectricGrip Compound,呢種特別堅固的複合材質運用在胎紋的中心,能夠承受運動型電動車瞬間大扭力的特性。根據官方測試,一架使用 Pilot Sport 4 SUV 255/45 R19,車重 2,151 公斤的電動車,如果使用 Pilot Sport EV,原本 540 公里的續航力,將能夠增加約 60 公里。


而且除了續航力,電動車專用胎仲需要減低噪音的問題,Pilot Sport EV 運用左聚脂材料的不同排列方式,達成 20% 的噪音抑制效果。Pilot Sport EV 目前已經設計左 11 款原廠輪胎以及 5 款零售胎,尺寸由 18 到 22 吋皆有。當然,能唔能夠真節能同加強續航力要比較過先知,期待有無人會買部Model Y 換條普通輪胎A/B比較下。



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024