{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 03 Mar 2021

香港人工作壓力大睡眠又不足,每朝早一杯咖啡可能係力量來源。不過有時候會想歎下新鮮研磨出嘅咖啡,有時又會貪方便想用粉沖一杯就算,咁唔通要同時買一部磨豆咖啡機同一部沖粉機? 唔使擔心,原來THANKO近日就出左部兩用咖啡機,一部就可以搞掂晒。

今次呢部全自動磨豆沖粉雙用式咖啡機,將磨粉機以及咖啡機合體,做到晒兩種咖啡之外,仲可以幫你節省屋企空間,大概5分鐘就可以由磨豆到完成沖泡咖啡,咁就隨時都可以按你喜好整番杯啦。

好處:

  1. 可使用咖啡豆或咖啡粉

  2. 一鍵磨豆磨粉,自動滴漏

  3. 由磨豆至沖咖啡一體化,可更好保留咖啡香味

其實小編試完都真係唔錯,因為有時候真係想用豆磨,有陣時又唔想煩直接落粉又得,真心方便。不過如果可以有埋打奶器就好啦,不過又要部機精細,又要多功能,又真係好難全部稱心嘅,做人幾時都係要取捨架啦。

繼2013年由Josh Brolin及Elizabeth Olsen主演嘅美版《原罪犯》(Oldboy)後,荷里活將再度翻拍呢部經典韓國電影,不過今次會係劇集版。 據外媒《Variety》報導,獅門影業即將翻拍《原罪犯》電視劇集, ...
hobby
【二度翻拍】獅門影業宣布推出《原罪犯》劇集版!原導演朴贊郁擔任監製
19 Apr 2024
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024