{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Apr 2021
【升值之選】高盛分析指出「銅」將成為新石油貴金屬未來4年將升價6成以上

想知未來有咩野投資之選,除左買金同買科技能源概念,仲有一樣容易被人忽略就係「銅」,銅勢將成為未來新能源下的關鍵金屬。高盛團隊早二日就發表左名為「銅是新石油」(Copper is the new oil)的研究報告,指出銅價將因需求大增產能未追上而由目前的每噸 9,000 美元附近跳升至2025年 15,000 美元。報告稱想利用風力、太陽、地熱創造乾淨電力並加以儲存與配送,銅將會成為不可或缺的金屬,但市場尚未意識到銅的重要性,而家大家都知道咁係咪即銅會再炒高貴得好緊要?未來想玩音響買條銅錢肯定貴上加貴!


全球氣候變遷成為日益關注的議題,減碳節能發展可再生能源取代化石燃料成為世界共識同當務之急。高盛的研究報告直指銅價會大升,4年會跳升超過6成!高盛直指,創建乾淨能源基礎建設以取代石油與天然氣,勢必需要更多銅。假如市場大量採用新的綠色能源科技,預測到左 2030 年,銅的需求將暴增 900% 至 870 萬噸。就算新能源普及速度未有咁快,屆時銅的需求仍有望跳升至 540 萬噸、成長率將近 600%。


然而,高盛認為銅礦產業尚未對大大增加的需求做好準備。過去 12 個月來,銅價已大漲約 80%,然而產量卻未有同等幅度增加。報告稱,疫情帶動各國推動振興方案,推升需求,大力基建下銅勢將供不應求。由於擴足生產銅礦脈、開挖新礦場需要耗費幾年時間,好可能導致銅市場供需陷短缺。高盛認為,為避免銅礦供給兩年內耗盡,銅價必須拉高先可以鼓勵業界投資大大擴充產能。高盛目前預測,到左 2030 年銅礦的長期供給缺口將達 820 萬噸,是 2000 年代初期啟動銅礦牛市的兩倍之多。上星期銅價剛剛因為最大銅產國智利以疫情嚴峻為理由關閉邊境而大升。我給你的最大建議買銅買銅買銅,如果閣下和我一樣係音響發燒友,我給出的建議更直接,買喇叭線買信號線買電線,快點爆買!



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024