{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 24 May 2021

喺《Iron Man》飾演「Pepper Potts(小辣椒)」嘅美國女星Gwyneth Paltrow,其自家生活品牌Goop周不時就會推出一啲奇怪產品。繼「陰道能量石」同「防心靈吸血鬼噴霧」後,近期就出咗一款名為「我的陰道味(This Smells Like My Vagina)」香氛蠟燭,唔知各位係出於好奇定係特別喜好,上架短短幾個鐘就賣晒。不過最近就有買家反映蠟燭會爆炸,起訴Goop並要求賠償500萬美元。

dailymail報導,美國德州一名48歲男子Colby Watson,點著「我的陰道味」香氛蠟燭唔夠3個鐘就發生爆炸,搞到成間房都係煙,裝著蠟燭嘅玻璃杯雖然冇爛到,但就成個燒到燶晒。Colby Watson表示爆炸燒爛咗佢成個床頭櫃,認為蠟燭設計或製造有缺陷,對買家構成安全威脅,隨即告上法庭要求Goop賠償500萬美元。

(圖片截自:dailymail

雖然Goop網站上有警告蠟燭唔可以燃點超過2小時,並要求蠟燭遠離易燃物件。但Colby Watson同佢嘅律師就認為標示警告性不足,並冇提及蠟燭長時間燃點,可能對用家造成嚴重傷害,至於邊個先啱就留返畀法官審啦。

相信大家都會好奇呢件香氛蠟燭究竟係咩味,《Jimmy Kimmel Live》主持人就曾經邀請過Gwyneth Paltrow上節目,並即場開箱佢件得意之作。Jimmy索咗幾索之後,就失望咁話蠟燭好香,有一種好有男性氣息嘅木味。Gwyneth Paltrow就尷尬回應件蠟燭不竟唔可以真係似陰道嘅氣味,只係希望提醒女生們要自信。換言之,「陰道味香氛蠟燭」只不過係一個噱頭。

資料來源:dailymail

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024