{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 08 Jun 2021
【搞掂中國】Tesla中國大逆轉從新得到中央祝福失靈車主拍片闢謠「都是我捏造的」

Tesla近幾個月係中國一直係眾矢之的,一路被鬧被指控 Model X 煞車失靈,不過近日內地風聲開始轉,睇來Tesla已經同中國政府講掂數,一通水到渠成。唔知點解之前大量用家指責Model X 煞車失靈,近日居然有官媒出片以熟悉的方式有車主受訪問自我坦承指責 Model X 煞車都是假的,都是佢一個人捏造的故事,目的係自己貪婪想要「一賠三」取著數。之後地方電視台所有對Tesla的指控報導,已全部撤除。顯然Tesla同中國關系已經重修舊好,係中國製造的好車,中國人的好車!


Tesla自從今年四月上海車展之後就失利於中國,事件最初的導火線係車主們連續爆出「煞車失靈」事件,引發安全議題。不過近日就有官媒放出訪問,並有車主係微博上承認,一切都是自私為了讓原廠可以換一輛全新的 Model X 而捏造。受訪主角溫先生,話說5月時駕駛其 2017 版 Model X 時,係高速公路上發出右前輪警報,並忽然降速,溫先生非常不滿,於是跟着「潮流」指控特斯拉煞車失靈,要求特斯拉賠償一輛全新 Model X。溫先生找來媒體大吐苦水,要求官方賠償。

按照特斯拉官方回應反擊,溫先生在事發後拒絕接受原廠檢驗,原廠只能從遠端連線資料初步判斷,這輛 Model X 發出警報的原因,可能只是右輪傳感器髒污,或線路受損。原廠並指出,在「事故」發生後,溫先生持續駕駛左 800 多公里並無異狀,同時又找來媒體爆料,並要求賠償新車,因此官方無法接受。如今不知何故,官媒幫手做訪問讓溫先生自爆自己造謠以正視聽!


今年三月底起中國社會就開始醞釀一波對特斯拉的攻擊,而且口徑一致,無論有無發生任何意外,一切都歸咎於「煞車失靈」。在官方與媒體聯手進攻下,特斯拉似乎頂唔住折磨,連續兩個月銷量下滑。除左煞車失靈指控,另一個負面消息係國內討論群組中好多人貼出軍事用地禁止Tesla進入的照片。不過既然成功對上通達搞掂中國凡事就不再一樣,近期特斯拉大翻身,連軍事用地禁止進入的狀況都改變埋。如今中國軍事用地禁止Tesla進入依然存在,不過就拉埋其他電動車落水禁止進入軍事區域的車廠品牌範圍擴大到國產車,傳統車廠則得以倖免。雖然無法清楚知道黑名單的定義,網上輿論認為可能係同新型電動車自駕能力高低相關。


無人知到底Tesla如何同中央破冰,不過據知特斯拉中國數據中心某種程度滿足左中國政府的要求;另一方面在市場上,自從 4 月之後,特斯拉中國售價已經不再降價頂爛市,反而漲價。除左以上兩點,特斯拉中國內部人事,或許已經配合左中國官方安排。總之種種跡象顯示Tesla已經重新係中國站穩陣腳, 從上而下得到祝福。



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024