{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 08 Jun 2021

相信大部份動漫迷,最唔想見到嘅就係心儀作品真人化,除咗怕角色造型會崩壞之外,更會因為時間所以而硬生生將劇情壓縮成兩個鐘嘅電影,令故事變得鬆散又交代唔清楚。隨住Zack Snyder新作《Army of the Dead(不死喪軍)》於Netflix上映,佢近日就接受著名Youtuber「Tyrone Magnus」訪問,期間被問到有無打算拍套《龍珠Z》真人版電影,佢就表示「如果有機會嘅話,我會考慮。」

起初主持人都係傾下有關《Army of the Dead(不死喪軍)》嘅事,不過突然話風一轉,就趁機問Zack Snyder「我知你拍過《Sucker Punch(天姬戰)》呢類漫改電影,你之後會唔會考慮拍多一部漫改電影?應該準確啲咁講,你會唔會拍《龍珠Z》真人版?」Zack Snyder就回答「如果有機會嘅話,我確實會考慮。我當然會拍漫改電影,因為我自己都好鐘意睇動漫,仲成日同阿仔一齊睇。雖然佢仲細有啲作品可能唔太適合,不過我哋都係照睇,哈哈。」

不過各位粉絲又唔使太擔心嘅,自從佢同華納兄弟鬧翻之後,就轉投Netflix懷抱,新作《Army of the Dead》亦獲得大量好評,早排更宣布要「加碼」推出緊衍生動畫《Army of the Dead: Lost Vegas》,另外佢自己又開發緊一套以北歐神話作背景嘅原創動畫系列,相信佢應該冇咩時間啦。

2009年嘅龍珠真人版電影《龍珠:全新進化》就因為拍得太差而被人鬧爆,目前IMDB評分只有2.5分(10分滿分),最終製作人員更向觀眾公開道歉。

資料來源:screenrantYoutube@Tyrone Magnus

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024