{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 21 Sep 2021
【中秋節快樂】等收工放早齊來睇睇月餅消費趨勢大陸人鐘情食五仁月餅??

中秋佳節當然要食月餅。如今月餅五花入門有新派有傳統,到底咩野月餅最受歡迎?睇睇鄰近地區數據,中國內地網購平台發表左中秋月餅消費趨勢相關數據。數據顯示各種新奇特色口味層出不窮,不過經典的月餅口味,依然係中國消費者主流,而中國咁鬼大國,各地口味不一鐘愛月餅南轅北轍。川渝地區人們鍾愛鮮鹹的雲腿月餅,上海人喜歡吃甜的玫瑰豆沙月餅、鮮肉月餅,華北地區人最鐘意食好多香港人最終當廚餘的五仁月餅,最接近我地的華南地區人果然較為正常,大灣區人係食蛋黃蓮蓉月餅,咁過一過關香港人又食咩野月餅多?口味的野.....五花入門大家不妨分享,但最緊要唔好有張紙係月餅入面,哽親人最終會被人拉!


根據9月18日,天貓、京東、叮咚買菜等內地平台發佈中秋月餅消費趨勢相關數據。根據數據經典的月餅口味依然佔據著今年銷量榜的前五名,依次係玫瑰豆沙月餅、鮮肉月餅、蛋黃蓮蓉月餅、五仁月餅和奶油椰蓉月餅。雖然各種新奇特口味層出不窮,但是經典的月餅口味,依然是消費主流;另外,國潮元素、跨界組合等新興口味係中國年輕人群中備受青睞。


我地華南地區廣東人肯定只認同蛋黃蓮蓉月餅為正宗月餅!不過區區有月餅各地文化同口味並唔一樣!口味就無謂否定其他地區中國人。據京東消費及產業發展研究院消調研顯示,今年中秋月餅廣東式依舊霸榜,近五成消費者準備入手;送禮自吃各有所愛,對年輕人而言00后挑口味為先05后小朋友則更願為顏值買單。除左五仁等傳統口味熱度不減,流心、冰皮等新口味月餅領先市場,並以玫瑰荔枝、水蜜桃等真水果口味成為市場新風向; 95后甚至追捧夫妻肺片、百味雞等特殊口味奇怪口味。據調查發現,42.85%受訪者喜歡火腿芥末、辣條、小龍蝦、雪媚娘等口味。相較於其他群體,種草新口味和特殊口味的90后、95后居多。而傳統的口味增速放緩,但依然佔據著主導地位。中國人更開始注重健康《年輕人中秋賞味報告》顯示,進入9月以來「美食」話題網絡搜索量呈現出穩步上升趨勢。無糖、低卡、全麥成搜索月餅時最常見的搭配。


講來講去,你地又會話中國內地人食月餅關我咩野事?關的!作為中國傳統節日,團年吃飯係好重要,如果無中國傳統節日明日又何來放假?而家呢刻出文,你同我不都是無心工作,等住收工,無錯,呢篇文係完完全全同大家一起等收工,等住回家團圓食飯,祝大家中秋節快樂,人月兩團圓,係咁多!收得工未?係咁多 




為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024