{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 07 Jan 2022
【先進黑科技】小米獲「全螢幕指紋辨識」專利授權螢幕一掂即指紋解鎖手機比臉部辨識強

小米可以話係世上最強大的手機品牌之一,根據最新的「全螢幕指紋辨識」專利授權,小米電話以後將會摸到邊全個螢幕都可以解鎖,手不閒著一摸螢幕馬上就能辨識指紋,黑科技比臉部辨識更強,全面突破如今指紋辨識手要放係辨識區域的局限!不過你諗一諗掂一掂你朋友部電話就有可能被套取指紋,都幾誇張。呢個黑科技係小米最先「注冊專利」!其他品牌做唔做到?無速度;走得慢;唔夠快呀!



小米獲得全螢幕指紋辨識專利授權。從專利摘要睇指紋辨識將唔再受限小區域,意味未來小米手機可能「摸螢幕任何地方都可以解鎖」。近兩年 Android 旗艦機款基本都擁有螢幕指紋辨識功能,但部分用家唔喜歡使用指紋辨識,會選擇臉部辨識或側邊指紋辨識因為現有主流指紋辨識體驗有個最大缺點,就係特定辨識區域。目前現有技術只能裝小區域辨識模組,量產機最大的辨識區域只有兩指面積,且受限螢幕內部堆疊,廠商無法選擇最合適的位置放辨識區域。不過從小米新專利授權睇來,問題好可能已經解決左,最近小米正式取得「一種全螢幕指紋辨識裝置、顯示裝置及終端」專利授權。



專利摘要顯示,全螢幕指紋辨識裝置包括控制器、指紋辨識元件及指紋光源。指紋光源是向指紋區發射紅外檢測光;指紋辨識元件主要接收紅外檢測光,形成指紋訊息;控制器開啟控制指紋區的指紋光源,以及非指紋區指紋光源關閉。裝置採用直下式紅外 LED,將全螢幕指紋辨識光源改為紅外光,與原本顯示光源區隔,指紋辨識感測器僅接收紅外光線。代表小米未來新款手機好可能「摸螢幕任何地方都可以解鎖」。好唔好見仁見智,鐘意小米手機的人或者一睇見其價格對比可能就會直接選用唔多介意其他野!

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024