{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Mar 2022

Nicolas Cage曾經係荷里活一線男星,但近十年就成為爛片之王,唔單止幾乎部部都爛,而且產量奇高 (十二、三年內拍咗46部戲,同期Brad Pitt拍咗19部、Tom Hanks 11部、Leonardo DiCaprio 9部),唔少人就將佢濫拍嘅原因歸咎於佢欠下一大堆債務,需要搵錢填數。事實上,佢又的確係曾經欠美國國稅局1,400萬美金,仲有其他私人借貸,但日前佢接受《GQ》訪問時就話:「我已經還哂錢!」

圖片:GQ

Nicolas Cage嘅財務困境起源於佢大規模、幾乎無節制地投資房地產,再加上2008年金融海嘯、以及佢本人大手大腳嘅花費,結果花盡積蓄兼欠下巨債,同時佢演藝事業又遇上瓶頸,票房不濟片酬下降佢就唯有去接拍低成本電影,再加上佢爸爸離世、媽媽有精神問題,本人酗酒、混亂嘅個人生活,種種因素下「造就」佢成為爛片之王。Nicolas Cage接受訪問時提到當時嘅情況:「出面有一大班債務人同國稅局追緊我,而我每個月仲要用20萬美金去照顧我阿媽,以防佢要進入精神病院,我真係搞唔掂,所有嘢都一齊黎。」

圖片:GQ

即使身邊好多人都叫佢申請破產,佢都依然拒絕,唯有不停接戲。但佢強調:「就算係我一年拍緊四部戲,一部接一部再接一部嘅時候,我依然都會喺嗰啲戲到搵啲可以全力以赴嘅地方。嗰啲戲係唔掂,全部都唔掂——當然有啲係非常好,例如《Mandy》——但其他有啲真係唔掂,但我冇Hea過!所以大家係誤會我唔Care自己拍啲咩,我Care架!」

Nicolas Cage亦宣佈佢於年半前就已經還清所有債務,有趣嘅係,最後令佢還清條數嘅嗰部戲,就係佢飾演自己、諷刺自己,黎緊會上映嘅《The Unbearable Weight of Massive Talent》。

《National Treasure》海報

圖片:IMDB

另外,Nicolas Cage於訪問時亦特別提到深受觀眾喜愛嘅《National Treasure (港譯:驚天奪寶)》系列。佢先係提到當年自己事業停滯時:「冇人打黎搵我拍戲,點解我哋唔拍《National Treasure 3》嘅?14年啦喎?Well,就係因為《Sorcerer's Apprentice》唔掂、《Ghost Rider》賣唔到飛,《Drive Angry》引唔起話題。」

然後佢就話,依家自己享受拍《Pig》以及《Leaving Las Vegas》呢啲獨立電影,多過去拍《National Treasure》呢啲大製作,哪拍系列監製Jerry Bruckheimer近來有放風話想拍第三集,佢都唔認為會成事,「當我講嗰啲跟紅頂白嘅朋友時,我唔係講緊Jerry,我係講緊Disney。佢哋就好似啲遠洋大貨輪咁,當佢決定咗某個方向,就要有一百萬隻拖船先可以帶佢返黎。」

資料來源:GQ

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024