{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Mar 2022

近年日本、台灣都興起所謂「vTuber」,亦即「Virtual YouTuber」嘅簡稱,具體而言即係一個真人,利用軟件為自己加上一個「二次元人物」造型再拍片嘅創作者。而呢一股風氣近來亦吹到中國領土,有人創作咗一個名為「熊苹苹」嘅「vTuber」製作影片放上「Bilibili」,結果導致留言嘅數以百位網民用戶被Ban!

圖片:截圖自網易視頻

卻說日前Bilibili上多咗個叫「熊苹苹」嘅vTuber,咁一眾熱愛vTuber嘅中國網民就一齊去佢條自我介紹片下面留言支持,點知轉個頭所有留言網友嘅帳戶都被封。網民估計,可能係因為「熊苹苹」個名與中共領導人習近平、以及佢嘅花名「小熊維尼」近似,於是引來Bilibili嘅封號行動。有中國網民於Reddit討論區中文版留言,指情況就如恐怖片一樣,大家開開心心去玩,結果一個都返唔到黎。

截圖自:Bilibili

但有趣嘅係,留言嘅網民帳戶被Ban,始作俑者「熊苹苹」本人個帳戶反而冇事,只係條自我介紹片冇咗,同改咗名做「苹苹琪派」,更於Bilibili發文指「創視頻純屬個人喜好,非自導自演,我知道網民都是開個玩笑,但普通人就因為B站轉評機制有問題而被騷擾也是挺受不了的,此號不用了88」,證明係全身而退。而有網民就發現,當日「熊苹苹」自我介紹係29歲,而習近平個女習明澤目前都係29歲……

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024