{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 13 Apr 2022
【左膠貼堂】歐洲議會愛爾蘭左翼女代議士批評北約不應向烏克蘭提供武器呼籲要和談

一個民主議會就該有唔同聲音,歐洲議會上一位來自愛爾蘭左翼女權代表議員Clare Daly就公開批評北約向烏克蘭提供武器,佢苦口婆心地指出供應武器無法令戰爭得到解決,只有坐低同俄羅斯談判先有機會解決戰爭問題。仲指出俄羅斯與歐盟共存於歐洲,因此歐洲方面應該坐下來與俄羅斯好好談判,以外交途經去解決事件。佢發言回應令保加利亞代表拍枱憤怒離場。你以為歐洲上下一心係俄烏問題會變成一言堂?唔會!仲有歐洲聯合左翼政黨的愛爾蘭代表Clare Daly!佢發言被俄羅斯國家電視台剪輯播放讚賞為「理性的聲音」。

俄羅斯入侵烏克蘭以來,歐洲議會多次向烏克蘭作出聲援。不過早前歐洲議會內就有不同的聲音,當保加利亞議員發言繼續支持烏克蘭同意更多武器援助時,愛爾蘭聯合左翼政黨代表Clare Daly回應反駁批評北約向烏克蘭提供武器,令戰爭無法得到解決,又指歐洲應該坐下來與俄羅斯談判,尋求和平解決問題!結果作為男士的保加利亞代表Angel Dzhambazki嬲到無法辯論,直接「拍枱」離席!呢個世界真係咩人都有,民主就係有唔同的聲音,唔知聽到佢聲音的選民下次仲係咪支持佢連任?

不過Daly的發言成功打動俄羅斯,俄羅斯國家電視台就就將佢的言論剪輯於於俄羅斯國家電視頻道上播放,並指出其為“理性的聲音”。而Daly則對媒體表示自己並無支持俄羅斯,佢指出:“我沒有投票反對譴責俄羅斯入侵烏克蘭的動議。我投票贊成該動議中譴責俄羅斯入侵烏克蘭並尊重烏克蘭領土完整的方面,這些投票記錄都係公開!。“我不支持歐盟武裝和製裁烏克蘭的想法,有趣的是,考慮到這些政策自 2014 年以來已經實施,現在已經升級,而且他們還沒有成功地阻止戰爭,我認為我完全有理由這樣做。”部份左翼選民確實同意Daly的觀點,網上的支持者稱讚佢係發言中講真話。 

 



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024