{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 16 Jun 2022

如果要數漫画人物入面唱歌最難聽嘅角色,相信《哆啦A夢》入面嘅「胖虎」必定係其中之一。

胖虎雖然以暴力見稱,但實際上佢最鍾意其實係唱歌,佢嘅夢想係成為一名歌手。可惜嘅係,佢卻係五音不全,甚至可以用恐怖來形容。

不過我諗點估都估唔到,多啦A夢官方喺胖虎生日呢一日(6月15日),竟然意外宣布佢將正式以歌手身分出道,並將於今年8月推出首張個人專輯《胖虎的超級演唱會》!

我諗我哋嘅耳朵要流產了…

據消息,今次胖虎個人專輯所確定收錄曲目,包含〈胖虎的夢想〉外,還有重新編曲的〈我是胖虎2022〉。大家期待一下吧!

因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024