{ SKIP }
圖:互聯網
POSTED ON 16 Mar 2023

傳統 Speyside 單一麥芽威士忌The Glenlivet推出全新“Live it your way”宣傳企劃,希望透過全新企劃改變威士忌愛好者過時嘅印象,並藉此慶祝威士忌多樣性及代表性。

The Glenlivet一向致力於釀製單一麥芽威士忌的卓越品質和工藝,延續淵遠流長的傳統,但新嘗試可以令品牌行得更遠更廣,所以佢地多年來致力研發新產品,挑戰固有大眾對威士忌的傳統觀念。今次企劃目的和The Glenlivet 的品牌理念不謀而合 -- 挑戰香港傳統觀念,激勵香港人勇敢嘗試不同可能,擺脫社會期望,活出自我。固有傳統唔單止係人們對佢嘅看法,它亦都係「規則」,變相限制人們嘅行為想法,外觀,從而教導佢地應該成為點樣嘅人。而The Glenlivet則認為呢個想法需要挑戰及打破!

「我地想激勵大家做自己,按照自己嘅方式生活。我地相信威士忌適合每個人,無論年齡(超過法定飲酒年齡)、性別或背景。我地想發起一場慶祝多樣性和鼓勵人們做自己嘅行動。我地相信,通過打破固有傳統,我們可以創造一個更具包容性嘅社會。」品牌廣告企劃係咁說明的。

企劃以大膽嘅廣告片挑戰性別規範及固有傳統。俗語話「尊重傳統」——男是男,女是女,小不挑戰,老要定下;廣告卻打破傳統 – 由身穿裙子嘅男模、中性打扮嘅平頭女士、打桌球中嘅花悄老太太等逐一自信出場,表現自我。而聲音方面,品牌找來一向前衞嘅盧海鵬來代表傳統及敢作敢言嘅多媒體創作人卓韻芝代表年輕一代。目的都係鼓勵每個人擁抱自己個性,創造自己傳統,向被規限嘅世界發出「不遵循傳統就係我地嘅之傳統」嘅堅定宣言!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024