{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 May 2023

講起史泰龍 (Sylvester Stallone),大家當然第一時間會諗起佢拍過嘅經典動作片,但我諗有唔少人亦會諗起佢有三個靚到唔似佢生嘅女。而近日史泰龍接受訪問時就露出「女兒傻瓜」嘅一面,表示佢希望三個女都變成「老處女 (Spinster)」永遠都留喺屋企。

卻說史泰龍與其現任妻子、本身係模特兒嘅Jennifer Flavin,以及三個女Sophia、Sistine及Scarlet早前拍攝家庭真人騷《The Family Stallone》,近日為咗宣傳而成家一齊上節目接受訪問。席間主持人Hoda Kotb問到三姊妹「有史泰龍做你老豆會唔會好難拍拖?」大家姐Sophia就回答:「我哋都係單身,所以…」而史泰龍就接話:「我希望佢哋會變成老處女,我正朝著呢個方向努力,等佢哋呢世都會留喺屋企。」

大家姐Sophia

二家姐Sistine

三妹Scarlet

二家姐Sistine就表示老豆「有時都真係嚇親人」,仲話有時啲男朋友黎見完家長之後就唔會再返黎,「就係因為佢太得人驚!佢連Hello都唔同人講架佢!」對此史泰龍就回應:「我唔信佢哋!我唔信男人架…」女兒打斷佢話:「你成日都係咁講架啦!」史泰龍就反駁,「咩我成日咁講?歷史都係咁講架!你睇人類咁耐以來嘅進化史…」結果佢老婆又打斷佢:「但你同阿妹個男朋友相處得幾好呀!」三妹Scarlet亦表示「佢同我男朋友係死黨黎!」對此史泰龍膚衍回答:「係呀,我哋個紋身仲襯咗添呀…」可見一代硬漢喺三個女面前都係毫無還手之力。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024