{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Oct 2017
睇新聞成日話環球樓市做好,樓價只會一升再升,不過呢句嘢對於Tommy Hilfiger黎講就應該充滿諷刺性,因為佢間紐約大宅由2013放到依家都放唔到出去,最新叫價更加比起最高位減咗幾乎一半!


Hilfiger夫婦於2008年入手位於紐約曼克頓中央公園南(即係59街)一號,Plaza Hotel之上嘅兩個單位,再打通成為一個5600尺複式單位,當時嘅售價係2550萬美金。不過由2013年起佢哋就意圖將單位放售,當時叫價8000萬(美金,下同),冇人吼;2015年減到7500萬,同年再減到6900萬,都冇人吼;今年四月再減到5850萬,繼續冇人吼,於最新叫價係5000萬,比起高位減咗近4成。


當然5000萬美金對大部份人黎講都係天文數字,但睇返當年Hilfiger入手之後,其實掉咗2000萬美金出黎裝修,包括以雲石覆蓋嘅大廳、花崗啱火爐,以及由美國作家兼畫家Hilary Knight親手畫嘅壁畫。仲有大量木,石裝飾、懷舊鏡、木地板、玳瑁牆。間隔方面就有一個藝術廊、「宏偉」嘅辦公室、一個可用於正式場合嘅飯廳、一個應有盡有嘅廚房同一間Tea Room等等等等。四個睡房加四個全浴室之外,主人房仲有按摩浴池同兩個服裝間。


簡單啲黎講,Hilfiger今次減價後,就算賣到出去都應該只係打個和,真係唔知點解佢要咁趕及啦。但如果你有5000萬美金又唔知點使,咁咪諗諗佢囉!
JamesEdition
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024