{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Dec 2017
踏入年尾,天氣除咗轉涼之外,落雨嘅日子都少咗,亦意味住大家出街唔再需要用成龍嘅身手黎避嗰班有遮行簷蓬底、行街用遮開路嘅「擔遮狂人」。其實唔止香港有呢啲完全唔顧別人感受嘅人,就連一向出名公民性極高嘅日本都有類似嘅行為。日本插畫家「Haniho_stamp」就用親身經歷教大家應該點拎遮——如果第時擔遮真係要考牌,呢兩張圖絕對係教材!

「Haniho_stamp」今次針對嘅係點樣拎一把冇開嘅遮,重點係避免遮尖會篤到人。首先佢畫出前後9種錯誤嘅拎遮方法,其中「橫持」同「斜持」喺香港亦不在少數,「手袋外側」亦常見於拎住一袋二袋嘅太太們身上。後來追加嘅兩款中仲有針對老人家嘅「划船式」,指一手拎嘢一手拎遮嘅老人家總會不自覺地揈隻手黎保持平衡,有如划船一樣前隊後插。
又唔係以為「Haniho_stamp」只係為咗笑人呀,佢其後就再畫咗幾張圖黎教大家點拎遮先最唔會阻到人。其實基本概念好簡單,就係儘量令遮同自己嘅身體成垂直平衡,無論係拎住遮柄、掛喺前臂定係揹上膊頭都冇所謂。不過要小心如果掛喺前臂,而你又用同一隻手睇電話時,把遮會自然向斜前伸出。另外如果坐地鐵,最好嘅方法就係垂直收喺兩腿中間,避免遮尖向前伸Kick到人。
早前Facebook 專頁「觀塘小葉總」都有推出同類型插圖,不過就針對擔遮。
擔遮要考牌當然係個笑話,但亦提醒大家擔遮時要顧及他人——你唔想淋濕,都唔代表人哋想被你把遮隊濕架嘛。
haniho_stamp on Twitter
主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024