{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Mar 2018
由於混凝土、鋼材等物料一般而言耐用得多,防火防風能加亦較強,加上彈性亦較大,所以現代化建築越黎越少使用木材作為結構性材料,尤其係高樓大廈。不過日本「住友林業」就宣佈會於2041年,在東京都內建設一棟全高350米、70層嘅摩天木樓「W350」!

2041年將會係「住友林業」成立350週年,而為咗慶祝,佢哋將會同「日建設計(Nikken Sekkei)」合作建造總面積達45.5萬平方米、造價6000億日元(約440億港元),包含零售、辦公、酒店、住宅等嘅多功能摩天大樓。由於「住友林業」有史以黎都係以木材為主要建築材料,擁有全日本1/900山林嘅佢哋亦係日本最大嘅木造住宅建築商,所以「W350」繼續以「木」為中心確實係好合理嘅事。不過就算喺木建築相對較多嘅日本,目前最高嘅木結構建築都只係7層,要建成一棟70層高嘅真係談何容易。

目前「W350」於結構上有90%會使用木材,10%使用鋼材,換言之木材幾乎會取代平常建築中混凝土嘅位置,而其中必須解決嘅問題就係木材本身易濕易燃嘅特性。據知「住友林業」將會測試不同材料,希望搵到一種可以防火三小時嘅木材;防水性方面就會於木材上塗上保護油。或者就係知道技術上有一定難度,「住友林業」先會將落成日期定喺2041年(23年後),而且會先起一棟高14層、70米嘅「縮小版」作試驗性質。
好啦,咁用木咁鬼麻煩,又要斬樹又盛,做咩硬係要用木起樓呢?據「Wehouse」報導,有人認為木材其實比混凝土更有利環境,因為木結構可以吸收空氣中嘅二氧化碳,更達到一立方米吸一噸二氧化碳嘅驚人效率,可以改善都市空氣質素。另外木材亦較為隔聲同隨熱,為住戶提供一個更舒適嘅生活環境。而對「住友林業」黎講最重要嘅,應該就係推動日本林業嘅發展。
住友林業
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024