{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Jun 2018
「美貌與智慧並重」係多年黎香港選美比賽嘅口號,證明多年黎大家都認為一個真正嘅「美女」係要內外兼備。不過隨住社會文化改變,好多人對於女性嘅「靚」定義又有唔同,最新嘅定義就係「唔睇外在美」都可以美,所以有97年歷史嘅美利堅小姐(Miss America)選美比賽黎緊就會廢除泳衣環節!

根據現任Miss Amarica主席Gretchen Carlson嘅說法,今年嘅Miss America選美比賽將不會「評審參加者的外在美」,而比賽亦會歡迎各種身形、身材的女性參加。其後Miss America嘅官方Twitter亦上載咗一段標記「byebyebikini」嘅短片,證實將會取消比堅尼環節。咁唔著比堅尼啲參加者要做咩?答案就係喺一個「與評審互動」嘅環節,「點出她的人生成就及目標,以及展現她如何用才能、熱情、野心去履行美利堅小姐的工作。」嘩真係聽到都好想睇啦!

Miss America始創於1921年,同美國另一選美「美國小姐(Miss USA)」最唔同嘅係評分標準中相當重視才藝(決賽的30%),反而泳裝展示只係得20%。今次完全取消泳裝環節,Carlson指係受近年的「#metoo」行動啟發,認為女性嘅聲音越黎越被重視,所以改制以支持。唔知各位男士又點睇呢?
MAXIM
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024