{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 14 Sep 2018
《廣州國際音響唱片展》今日開展一連三日舉行

中國音響界的盛事「2018廣州國際音響唱片展」剛於今開始,在廣州東方賓館和中國大酒店舉行。「廣州國際音響唱片展」,被稱為全國最大型的民用音響展覽,被海外媒體譽為世界三大民用器材音響展之一。以規模計比香港的所有音響展都要大,可以講是巨無霸級的影音展覽,香港的主要影音代理商都全力參展,再加上好多香港較少接觸的外國品牌和數量龐大的中國國內參展商,如果你係影音的發燒友,真係都值得上去開開眼界。至少原來奢侈品市場的發展在中國係快得咁緊要。

廣州國際音響唱片展其實已經舉辦左24屆。老老實實,中國的音響展係近呢五年愈來愈被海外以至各方重視同認可。而近年的廣洲展在品評器材上已經可以話真正國際級。

入場套票價錢350元人仔但有好多贈品三日無限入場

今年呢個展會係9月14日至16日在廣州東方賓館及中國大酒店舉行。

買一張飛就可以睇三日,如唔怕打風的朋友不訪飛鐵上去一探盛事。

Avalon利Audia flight擴音機

法國喇叭花又出場!

內地品牌影音格雷有好大進步,可以是影音睇戲新選擇配搭香港近年少見的德國German Physics喇叭

肥Dan擴音機一套推布歐Vivid喇叭

高文加Kharma好熟悉的高貴組合

VTL擴音機配搭香港無代理但非常好聲的美國egglestonworks喇叭

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024