{ SKIP }

POSTED ON 05 Dec 2018

香港嘅空氣差到好似「人間仙境」咁雲霧飄渺,尤其身在車廂中嘅你更加係處於廢氣嘅源頭之中,空氣質素有幾好你都估到。如果想保障自己同家人嘅健康,咁就要喺車內添置返部3M汽車空氣清新機啦!

3M汽車空氣清新機,專為淨化車內及家居空氣而設,四重過濾系統,利用靜電駐極、催化活性炭等專業濾材,能夠過濾大至灰塵毛髮,小至霧霾中的PM2.5微粒、揮發性有機氣體(VOC)及甲醛等有害物質,保持空氣潔淨,更能有效去除煙、汗、食物等產生異味,減輕乘車時嘅噁心感!而且佢仲識得自動感應附近環境,因應車內空氣質素調節風速同淨化速度,亦有指示燈提示你換濾網,使用簡單快捷!為咗保障家人嘅健康絕對不可或決!

你可能會話:我部車冇空氣清新機,我唔覺得有問題喎!Well,你唔覺,唔代表真係冇問題架!首先你要知道你部車入面嘅空氣實在唔係太健康。PM2.5、同VOCs等有害物質除咗來自室外環境,更多係來自你自己架車!環保署早前就有研究指私家車車廂中的空氣質素普遍差於標準,空轉時更加可以超出百幾倍,而揸一個鐘車吸入嘅污染物等同坐一個月Office。睇睇下面呢張相,你就明白一部空氣清新機其實幫你濾走咗幾多平時睇唔到嘅污糟嘢,而呢啲污糟嘢如果唔係被濾走,就係入咗你或者你家人個肺。根據報導,PM2.5更被世衛列為致癌物,而長期吸入PM2.5微粒會改變心臟結構,其程度令你處於心力衰竭早期階段,真係唔係「污糟啲」咁簡單架!

3M汽車空氣清新機機身細小(20.6厘米x 17.6厘米x 7.3厘米,重580g),安裝方便,無論係中控台扶手、前座頭枕之後,又或者儀表板都可以安放,而且運作噪音低於55dB,完全無阻大家享受行程,亦可以於辦公室、房間內使用,無論在家出外都能保護家人。為咗你自己同家人嘅健康著想,真係要添置返部啦!

3M汽車空氣清新機產品詳情可參考: www.3M.com.hk/FreshRide
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024