{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 08 Jan 2019

男士噴香水就同女士化妝嘅道理一樣,因為香水不但能夠改變個人形象同性格,亦可突顯個人魅力同品味,增加個人吸引力。近年愈來愈多男士都深明呢個道理,接觸唔同類形嘅香水。不過係接觸香水之前不如睇睇有咩香水知識你一定要知架啦。

如果挑選香水?

唔同嘅香調,都會俾人唔同嘅感覺。男士們可以根據自己嘅性格,喜好或季節去選擇適合自己嘅香水。就例如,木調香味俾人成熟温暖嘅感覺,適合成熟穩重嘅男士。相反清新薄荷調就比較適合夏季或運動形嘅男士。

如何保存香水?

最好保存方法當然要將香水放置係陰涼位置,遠離陽光。因為陽光同熱力都會快速溶解香料,破壞香味。所以建議香水應保存係陰暗涼爽嘅地方就最好啦。

咩時候補噴香水最合適?

香水平均只能維持4-6小時,所以最理想就係每隔6小時補噴一次。另外亦可以係赴約前20-30分鐘補噴,但切勿過量補噴,避免香味太濃嚇走約會對象。或可以補噴係腳,膝頭位置令香水慢慢散發至全身。

香水有分唔同調?

一般香水香調分為三種:前調,中調,基調。所謂前調,就是係香水噴完10分鐘左右散發嘅香氣;中調就係3040分鐘後岀現的香調,基調則是30分鐘至小時後所散發的香味,而且基調亦係整支香水嘅主調,維持嘅香味亦係最長久。

【兩款2019新男士香水推介】

HUGO BOSSBOSS BOTTLED

BOSS BOTTLEDHUGO BOSS屢獲殊榮的經典香水系列,前調由煥發精神的蘋果香氣展開,激發出男士活力。中調則由天竺葵與帶有辛辣和異域風情的香調並駕齊驅,基調側以木質香味為主,傳遞賦予出自信和沉實成熟的男人味。

【JO MALONE LONDON】Bronze Wood & Leather

Bronze Wood & Leather主要由葡萄柚,銅木與皮革作主調, 充滿活力型格的感覺。再加上銅木的襯托,增加不少神秘感,令人留下深刻印象。適合一男人味十足的用家。如果自問係型格男士,2019年必定要入手一支。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024