{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  
POSTED ON 12 Feb 2019

香港人一年平均飛幾轉日本旅行,可能你地對日本去邊玩去邊到食就熟識啦!唔知你哋對以下日本男士嘅護膚用品品牌又知幾多呢?

【BULK HOMME】

來自日本專業男性保養品牌BULK HOMME。自20157月於日本登場後、短短兩年半期間,獲得不少銷售冠軍,堪稱橫掃保養組合類別嘅常勝軍。期間,亦受品質把關嚴謹嘅日本媒體大讚,而係日本亦有受不少日本男士追捧。就連知名日本明星三浦翔平、窪塚洋介、小林可夢偉、渡部建等,亦是BULK HOMME嘅顧客。

BULK HOMME針對男性肌膚嘅特性,以實用、實證與感性嘅體驗為基準,堅持精選成分,為男性提供最佳保養方案。當中的潔面,化妝水、面霜為BULK HOMME最受歡迎的三大經典産品。

在 Instagram 查看這則貼文

MEN'S SKINCARE COSME 「BULK HOMME」 THE FACE WASH - 洗顔料 #bulkhomme #skincare #cosmetics #white #instagood #instadaily #japan #tokyo

BULK HOMME(@bulkhomme)分享的貼文 於 張貼

值得一提嘅係BULK HOMME 嘅洗面産品採用「生石鹼」,運用濃厚有彈力嘅泡沫,可減少洗臉時的拉扯帶來的傷害,保護皮膚。有效清除多餘的皮脂同污垢外,亦能呵護肌膚。

【THREE】

THREE品牌產品以天然為本,産品包括身體全面的護理。包括頭髮,身體,面部等。護膚同頭髮護理系列同樣以85%以上的天然成分製成,產品當然亦包含不少營養豐富嘅植物精油。

品牌產品嚴選高級日本國產原料作為成分,加埋日本護膚科技,通過不少安全測試及認證,所以係日本亦都係一個受歡迎的男士護膚品牌。品牌創辦人則說他們嘅賣點,就係以自然植物萃取製作成分,著重心靈、身體、肌膚三位一體的平衡感。

所以係新嘅一年,THREE亦推岀男士全新系列,照顧男士「身體、心靈、肌膚」全方位的護理。系列針對男士特有的膚肌問題,解決男士「矛盾肌」。先抑制油光再深入保濕,賦予肌膚舒適及清爽的新印象。

【MUJI】

唔好以為MUJI只係得零食同文具,其實MUJI自家嘅敏感肌護膚系列亦十分岀名。係過去嘅2018@cosme大賞日本藥妝排名中,無印良品敏感肌系列爽膚水更是位居第二,可見佢嘅受歡迎程度係超高。

另外無印良品敏感肌護膚系列不含香料、色素、礦物油、化學防腐劑及酒精亦通過過敏性測試,安全而且實用,專門為敏感肌而設。除此之外敏感肌護膚系列能溫柔呵護容易因為乾燥與壓力而產生問題的敏感肌膚,令肌膚回復水潤健康的狀態。舒緩敏感肌膚之外亦能進行保濕,無印良品嘅敏感肌護膚系列簡直就係敏感肌膚必定要入手嘅護膚系列。

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024