{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 12 Feb 2019

一年一度嘅本地體育盛事渣打馬拉松今個星期日就舉行啦,各位跑手調整好狀態未先?

作為香港女子長跑代表,姚潔貞亦都將會參加今年嘅渣馬,不過因為去年生完BB,再加上仍然有啲少傷,所以佢今次只會參加半馬賽事。雖然係咁,佢仍然會係呢個組別嘅冠軍熱門之一,而佢自己則只係希望做到想要嘅時間,名次只係其次。

除左黎緊嘅渣馬,姚潔貞目光更遠,佢想再一次代表香港挑戰奧運,但面對嘅困難比上一屆更多,因為時間上嘅要求更苛刻,再加上其身體狀態亦都無上屆咁處於巔峰,但係佢仍然想接受呢個挑戰,盡力去衝奧運資格。

姚潔貞熱愛跑步,又曾經做護士,如今又生了一個BB,三樣野都係非常辛苦,咁究竟佢覺得邊樣對於自己黎講係最辛苦呢?答案係生BB。相信呢個對於作為媽媽嘅都一定會認同,除左要忍受生產期間嘅痛楚之外,陀BB期間嘅擔憂先係對呢位媽媽最大嘅折磨。

有唔少身邊嘅朋友都對呢位新手媽媽跑手有意見,甚至同佢講:「唔好再跑啦,專手湊BB啦,養好身體要緊。」但係姚潔貞唔想放棄,佢要挑戰自己,對於呢個行為佢自己都覺得非常瘋狂,但卻好想達成。

最後,作為專業跑手,姚潔貞亦都比左一啲意見比即將參加渣馬嘅朋友,想知嘅就即刻睇片啦!

不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022