{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Aug 2019
做記者,尤其係戰地記者,有好多嘢都要小心保護:首先當然係你條命仔,第二就係你啲器材,第三,或者可以話係最重要嘅,就係你拍攝返黎嘅素材。咁點樣保護佢哋?不如買返個RAMA Works出嘅菲林保護盒啦!

RAMA Works嘅出品一直都充滿現代工業風,型格與功能性兼備,之前出嘅M60-A鍵盤仲賣到斷哂貨。最新推出嘅Film Cannister係與MIGHTYKILLERS繼早前推出相機熱靴蓋之後又一合作,噴砂外殼用上三級超硬陽極處理物料提供保護性,再加上RAMA Works嘅簡潔工業風設計,有用又有型。兩款型號分別可以放到2筒35mm或者四筒120mm菲林——OKOK,我知呢個年代係冇咩記者仲用緊菲林拍攝,但Let say你興趣係菲林拍攝,你唔想要呢個盒咩?我唔影相我都想要呀!

RAMA Works
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024