{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Apr 2021

唔知係咩原因,近年多個高級汽車品牌都搖身一變成為地產商,上年就有Aston Martin與英國建築師David Adjaye合作,設計咗五間以Aston Martin為主題、買樓送DBX嘅住宅;今年較早前有Hummer喺加州起咗間屋中可以升部車上黎嘅別墅;最新就有Bentley宣佈會於美國邁阿密起一整棟60層高嘅住宅大樓。

Bentley日前宣佈會與美國發展商Dezer Development以及建築師Sieger Suarez合作,於邁阿密Sunny Isles Beach岸邊起一棟高749尺、共60層、提供200個單位嘅「Bentley Residence」。由於棟樓預計2023年先開始起、2026年先落成,所以目前只有上面一張設計圖,但新聞稿就話入面啲單位會有「Bentley DNA」,而且最大賣點係每個單位都會有個泊到多部車嘅車庫——留意返,個車庫係喺個單位入面,即係你住60樓,你啲車就會泊到上60樓。每個單位都會有拎咗專利嘅汽車升降機——但目前就只係得個名,一切詳情都未知。

撇除同車有關嘅元素,Bentley Residence美國境內最高嘅沙灘岸邊住宅,加上其圓筒型設計,所以每個單位都能夠盡覽邁阿密海景,每個單位亦有私人陽台、泳池、桑拿及戶外浴池,樓下仲有健身室、Spa、威士忌酒吧及餐廳,而且成棟大廈都係用上環保物料建造。

資料來源:Bentley Residences
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024