{ SKIP }

POSTED ON 01 Jun 2016

了解女人的電影

無錯,你無睇錯,我無寫錯。真係有套電影可以用黎了解下女人(暫時),咁話哂女人 都係一種千變萬化嘅生物。可能睇張 POSTER 你會覺得又係美式喜劇,但係了解女人 入門 BB 班係咁上下啦!唔通我俾本無字天書你又睇得明咩?恨嫁中女、姐弟戀、縱 慾女同埋尋找愛情真締既女主角,真係咩 type 既囡囡都講哂。 比起其他美式都市愛情 片節奏明快,笑位充足,可以寓學習於娛樂,最緊要係個劇本寫得女人嘅情感同想法 夠貼地。睇左,傍下身,無壞。



《進擊的巨人》班底:甲鐵城的卡巴內里

如果之前睇左荒木哲郎監導嘅《進擊的巨人》不妨睇埋佢呢套《甲鐵城的卡巴內里》。「卡巴內」解作屍,「卡巴內里」就係屍人 ,劇中設定日本武士惡鬥有鋼鐵心臟嘅屍體。而套劇繼續以《進擊的巨人》入面突變半人半屍嘅主角加上型棍嘅對抗武器做元素,當然唔少得熱血台詞墊著。「我可從來不認為恐懼可以成為捨棄他人的藉口, 人不能因為恐懼, 就連身為人類的品性都丟掉。」-生駒 (主角)呢條動漫公式係荒木哲郎同 WIT STUDIO 手上,真係睇極都唔厭。今年四月開始播, 而家做到第七集,追追佢!



主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024