{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 19 Jul 2019

出自香港嘅男武打明星可能有唔少,但係女嘅武打明星可能就少之有少,可能你較多人認識嘅就只有楊紫瓊及惠英紅,而以下呢一位算得上係新生代當中擁有真功夫嘅女武打明星,佢就係JuJu陳鈺芸,人稱「女版李小龍」。

JuJu自小就隨家人移民美國,後來回流香港讀中學,其後再回到美國完成大學及碩士學位。畢業後,JuJu憑住選美開始進軍娛樂圈,其後更有機會成為歌手推出自己嘅唱片,而佢並沒有停落黎,佢開始深化自己嘅武術,主要學習跆拳道,其後亦都有機會參演不同嘅電影,其中包括《臥虎藏龍2》及《九龍不敗》等等。

JuJu表示:「我10歲開始接觸功夫,當時首先學嘅係柔道,之後再學空手道、中國功夫、泰拳等等。」不斷學習不同嘅功夫,全因為佢覺得作為一名功夫演員,你永遠唔知道繼續需要你識得邊一種功夫的。

雙截棍都係JuJu一直有練習嘅其中一門功夫,當然佢亦都有睇過李小龍嘅片段,並且學佢嘅動作,但都係自學的,小時候嘅佢會拎一孖臘腸又或者挷埋兩把間尺就當係雙截棍揮舞。而其後JuJu學福建傳統詠春拳嘅時候,師傅係鄭忠大師,喺佢嘅幫助下JuJu雙截棍嘅動作可以話獲得質嘅提升。

而點解佢想學跆拳道呢?原因好簡單:好睇!武打電影入面經常需要演員踢腿,而跆拳道嘅踢腿動作,特別係旋轉踢腿係非常適合的,所以佢非常重視呢門武術,甚至代表香港參加跆拳道比賽拎過不少獎牌。

作為香港少有能夠參加荷里活製作嘅演員,JuJu就分享香港與荷里活拍戲當中嘅分別。JuJu表示:「荷里活有工會,演員一日最多只會拍12小時戲份,一星期最多只會拍5日,所以瀕員們會有較多時間休息,但每套戲嘅拍攝時間可能就會較長。相反,香港嘅拍攝係非常有效率,可能會一次過拍30小時,雖然好攰但可以喺最短時間拍攝最多影片,呢一點係兩邊非常不同嘅地方。」

作為武打演員又點會未試過受傷,JuJu就表示自己曾經喺一場煞科戲入面差啲就盲左,因為當時佢與對方需要比劍,但對方疑似太累導致精神不集中,因此劍尖不慎打落JuJu嘅眼睛上,隨後眼睛好快就腫曬,幸好後來經過一輪治療後已經無乜大礙,眼睛亦都無受到嚴重損害。

對於自己有著多個身份:歌手、選美佳麗、演員、運動員,JuJu其實都好享受每一個身份,因為每一個身份都帶比佢唔同嘅野,能夠喺唔同時間去做到以上唔同嘅野,對於佢黎講已經係非常滿足了。

不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022