{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 09 Apr 2020

世界上最應該減薪的制服團隊,蝦完人仲可以光明正大加薪;世界上最應該加薪的制服團隊,救完人卻要被逐一清算。聽落咁仲成世界既,嗱,呢個就係我哋身處既世界。而球場上,當祖雲達斯球星少收4個月人工、巴塞隆拿球星大刀闊斧減薪7成之時,中超暴發戶目前仍是印印腳等過數,圈內反對減薪的聲音此起彼落。

武肺病毒輸出國,原定於2月下旬揭開新一季中超,隨後受到疫情波及延期到4月,但目前看來,復賽未見一絲曙光。Sporting Intelligence資料顯示,中超球員平均年薪達105萬美元,即超過720萬人民幣,排在全世界第6位。換句話說,除了歐洲五大聯賽之外,收入最高的就是中超。之不過,中超球員,特別是強國土炮,表現強薪低能,路人皆知,連小粉紅群族也懶得為他們發聲,多年來被視為「民族笑話」,恥與為伍。君不見今次武肺疫情之下,出錢出力的足球員寥寥無幾,對金錢的吸力比黑洞更厲害。

未知是否代人發聲,武漢卓爾老將艾志波就發長文解釋反對減薪的理由,其中一段提到:「歐洲球隊減的根源是球員都放假了,回家了,沒有訓練,就在家等同於停工休息。但是國內的大多數球隊除了疫情嚴重時有過短暫的放假外(不讓回家),幾乎都是沒有回家休息和家人在一起,大部分時間還是在正常訓練準備冬訓。」總結全文,中超各隊仍在集訓,中國球員沒有臨時失業保障,以及中超經營模式難同歐洲相比。

講出來似是大條道理,問題是,全球經濟受到打擊,唔可能有老闆笑得出。今日,中超班費成本貴到無朋友,基本上是5億人仔起跳,8億人仔都未必殺得前列,上季只花3億的球隊就刷新史上最低分降班紀錄。況且,英超已在討論集體減薪,中超未計豐厚比賽獎金和大量陰陽合同,頂薪土炮的年薪仍達1200萬人仔,就算只是減薪3成,依然能夠大魚大肉夜蒲淫慾。

百業蕭條,中超球星又何顏面繼續收取高薪糧餉?中甲中乙在疫情爆發前已踏入寒冬,多隊拖糧3個月以上,四川和遼寧新球季唔玩中甲,深圳佳兆業或要被「強力」升回中超,同時蘇州、江西、崑山等6隊被邀請報名繼續玩中乙...難怪有內地班主自嘲,足球班主群組近半年來靜蠅蠅,原來很多乜總物總早已「退群」。

共步時艱呢個句,只能用「畀啲掙扎」來回應。老闆要打工仔減薪,唔該管理層齊齊減,唔係獎金照袋,愈袋愈大袋,更莫論某地特首敢在此時此刻宣佈加薪。你睇,唔算高薪的多蒙特CEO都自願在停擺期間減薪30%,南韓足總高層亦自動減薪2成到年底,即講即做,有番兩度。

嬲一陣好了,唔好谷壞自己,可能加人工佢都唔想,只係加入政府咁耐已經唔識say no,以為全港打工仔都搵十萬八千七。「有些人看起來像個白痴,講話也似個白痴,但千萬別被騙了,他們真是個白痴。」美國喜劇演員Groucho Marx活在黑白世界時,已看破彩色的人間。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023