{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 09 Apr 2020
【龍珠異世界】當龍珠被插畫家改造成抵死現實生活小故事

龍珠係呢個時空最超脫的動畫大作,由一部彷東方西遊記開始發展到已經超脫生死、時空地域宇宙時間,而且天外有天人外有人。在疫情底下假如龍珠的「異世界」回歸基本,漫畫角色們來到苦澀的真實時空,「悟空」和朋友們日常生活又會係點?咪又一係一齊逼地鐵去超市搶口罩,不過就多了幾分人情味還附帶一些青澀的文青愛情元素,畫龍珠出色的藝術家Hammar Dobucof作品近期又成為熱話,佢將狂想化為故事,由一幅幅插畫顯示最有趣的小故事,帶來最熟悉的龍珠全新意念。

同人無疆界仲可以Crossover Hunter x Hunter 

龍珠的同人創作是海量,一般而言多到無咩值得關注,但呢位旅日插畫家Hammar Dobucof的作品就充滿詩意,每一幅圖都睇到一個以上的故事,讓角色們帶有新靈魂,絕對係非一般的同人創作,而且在疫情底下特別覺得親切可愛。當中最近一幅抗疫超市搶購畫作更於全球網絡大紅。

hammar_dobucof本身係一位龍珠狂熱支持者,呢點應無庸置疑 ,佢利用Twitter帳號分享佢筆下龍珠的全新日常,如果你都鐘意佢呢份狂想,可以試試follow佢,除左睇女有時睇下插畫當成藝術人都開朗D。

創作來自: Hammar Dobucof



唔知點解佢的故事人設當中「菲利」總係少女心

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024