{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 03 Apr 2020

相信大家有留意NBA場外新聞嘅應該都知道,擁有超過500億美元身家嘅快艇老闆Steve Ballmer為左自己隊波快艇能夠擁有自己嘅主場館,所以較早前正式向紐約人老闆James Dolan以4億美元收購位於加州嘅體育館The Forum。

不過大家唔好以為Ballmer拎出4億美元買球場就足夠任性,因為收購The Forum嘅背後仲有不少操作大家未必知道的。

消息指,Ballmer收購The Forum後將會進行大裝修,新球場將擁有18000個座位。另外,球場將會同時建設一個快艇嘅球隊總部及社區中心,而呢部份嘅支出將由Ballmer個人融資進行。The Forum進行大翻新嘅計劃中,將創造7500個建築職位及1500個永久性職位。

不過,由於能夠預計The Forum完成翻新後,快艇隊嘅比賽很大機會吸引不少球迷來到現場,而該社區嘅物價及租房價都無可避免地上升,對此有社區人士就Ballmer收購球場作出不少阻撓。而Ballmer最多咩呢?當然就係錢啦!佢承諾會拎出1億美元,其中8000萬美元用於建設平價房屋以及補貼租房者,另外2000萬美元則捐給當地學校及青少年計劃。

雖然睇到Ballmer有錢就任性,但其實佢大可以漠視該些反對聲音,因為責任不完全在佢身上,但佢仍然願意盡起自己嘅責任,實在係難得。反觀香港嘅高官聽到市民嘅聲音,卻選擇完全漠視,反其道而行,實在令人心寒!

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024