{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Apr 2020
《抖音》大流行YouTube推出Shorts迎戰顯示不甘示弱智者之選

香港人好像比較有智慧,TikTok並未成功入侵年輕人,不過係外國好多地區都非常流行玩TikTok抖音,經常潮興好多奇怪短片例如「賴廁所板」等等專攻青少年文化。有見及此呢塊大餅就引來YouTube的垂涎,YouTube將推出短片影音服務Shorts反攻年輕人,希望可以同TikTok抖音一較高下。 如果香港朋友想玩短片,又多個選擇,就睇下Youtube今次不甘示弱搞成點,分分鐘成為智者之選。



TikTok居然能夠係世界好多地區大流行,攻陷下一代青少年人,實在令人意外,不過相信佢好快就出現最大敵人,事關YouTube將推短影音Shorts反攻年輕用戶,根據《The Information》引述消息報導YouTube計畫推出名為Shorts的短影音內容服務,希望能與目前大受全球青少年喜愛的短影音App TikTok一爭高下。

目前多數成功的短片影音服務都係以手機獨立Apps的方式運作,而YouTube似乎希望將Shorts整合係本身Android、iOS平台應用程式內,令用家能直接使用已授權的YouTube Music音樂,合法進行短片的內容創作。如果以目前YouTube累積每月高達20億活躍人數的數據,相信可能透過短片的新方式新服務增加短片影音內容的觀看流量。

Shorts推出後,可望彌補YouTube缺少短片內容的不足,令YouTuber可以透過Shorts做短片快速曝光及即時互動等不同潮流玩法。其實唔止YouTube,好多其他公司都想進軍呢個市場,2018年Instagram推出IGTV、Facebook都推出過名為Lasso的短片服務,不過成功的暫時都仲係TikTok抖音。根據App Annie一月份的報告顯示,TikTok在過去兩年用戶的增長率超過125%,目前已擁有超過幾億用戶,形成一股無法理解但不可忽視的網絡文化。

而家玩緊TikTok的好多知名網紅同時都係YouTube頻道擁有大量支持者,相信都可能透過YouTube增加影片的曝光,所以相信YouTube推出短片專屬頻道,係會影響大家使用短片的取向,成唔成功打唔打得敗TikTok就要靠民間的智慧。



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024