{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 09 Apr 2020

目前武漢肺炎仍然嚴重打擊全球,其中意甲聯賽亦因此無限期停辦,不少球員被迫減薪共度時艱,就算身為超級巨星的C朗拿度亦無得避。不過就算被迫減薪400萬歐元,仍然無阻C朗拿度成為第一位足球員生涯收入超過10億美元。

據《福布斯》數據顯示,去年C朗拿度總收入達到1.09億美元,就算意甲決定進一步再減薪30%,但C朗仍然可以全年賺取4600萬美元。

憑住大量廣告收入,加上其個人CR7品牌,預計C朗今年全年收入仍然可以超過1億美元,咁就令佢由2002年展開球員生涯開始至今18年時間,其總收入將超過10億美元。

C朗現時因為武漢肺炎關係與家人一同留在家鄉葡萄牙馬德拉島,相信聯賽短時間內應該都難以展開。

作為足球員職業生涯能夠賺取10億美元C朗拿係第一人,但如果計所有運動員的話,C朗只係第三人,其餘兩人分別係老虎活士及「不敗拳王」Mayweather。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024