{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 20 Apr 2020

一個神秘男子,高大威猛靚仔,卻偏偏唔愛後生女,戀上比自己年長30歲的中年失婚婦人。唔止咁,佢講明自己偶像就是呢位中年失婚婦人的28歲兒子,亦即係巴西球星尼馬,換言之如今有機會做埋偶像的「後父」,愈講愈離奇,背後原來隱藏一個「驚世大陰謀」。

@tiagoramoss

劇情魔幻又騎呢,讀者請做好心理準備。話說巴西球星尼馬阿媽Nadine,4年前同尼馬親生老豆結束25年婚姻後,終在近日重拾第二春,在52歲之年戀上只有22歲的高大帥Tiago Ramos,譜出轟動巴西的忘年戀。年齡差距都事少,弊在Ramos的身世被揭發之後,傳聞滿天飛,而且已經由體育版走到娛樂版。

首先,多方資料證實,周身肌肉的Ramos原來是雙性戀者,踢過巴丙聯賽,目前是模特兒兼電競選手。其次,此男子的感情世界非常混亂,前隊友講過「佢同個40幾歲的女人拍過拖」,之後又被教練投訴「因為私人問題而影響狀態,上年11月話走就走」,去過西班牙和法國延續足球事業,但暫未成功。

「2018年,我們一起同居,展開了一段三角戀。」24歲按摩師Hans Madrid大爆,此男子與他和32歲人夫Raphael Stemberg糾纏不清。然後,再有巴西男公關Irinaldo Oliver聲稱自己與Ramos共墮愛河,令人滿腦子黑人問號。戲肉來了,此男子先同網紅Carlinhos Maia打得火熱,再同私人廚師Mauro相戀,兩人是同通點是──身在尼馬的核心內圍。

@tiagoramoss

因為同Mauro相戀,Ramos獲邀出席尼馬的生日派對,首次與偶像見面,見面後不久,便繼續扯旗而上,攻其不備,俘虜阿媽的寂寞的心。巴西記者分析認為,此男子同Nadine拍拖,無非是要埋偶像身,真正目的是尼馬,唔係佢阿媽。如果講法屬實,諗真都幾得人驚,部署咁複雜難明的戰術,心計甚深,同狂迷痴漢沒有兩樣。

究竟夢中人定夢中情人?時至今日,但願伯母唔會同我哋一樣想問:「而我不知道他是誰?」不如你快啲現真身,唔好要人估估吓啦!

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024