{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 25 May 2020

相信有打過較早年Winning嘅朋友,一定記得遊戲當中現場的觀眾都像紙板一樣為球隊打氣,想不到有一天這件事竟然成真。

德甲早前正式回歸並閉門作賽,不過賽會因為擔心武漢肺炎疫情仍然有傳播嘅可能,所以禁止球迷入場觀戰。不過為左應對球場空盪盪毫無氣氛可言,德甲球隊慕遜加柏早前於主場面對利華古遜時,竟安排13000個人型紙板安插在球場觀眾席。

球員在比賽場地的時候,望上看台就有如球迷身處現場一樣,雖然紙板們唔識郁,但感覺與空場差距甚大。而慕遜加柏亦相當有心,亦特別為作客嘅利華古遜安排客隊球迷紙板,咁就唔會太唔公平啦。

相信未來可能會有更多球隊模仿慕遜加柏嘅做法,雖然只係一時嘅對策,但都希望可以令球員踢得更加投入。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024